طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

ترند های رنگ در دکوراسیون داخلی

ترند های رنگ در دکوراسیون داخلی

هنگامی که سخن از رنگ ها به میان می آید یکی از رنگ های کلاسیک طراحی داخلی کلاسیک تمام دورانها، در سال پیش رو همهمه می کند – رنگ آبی. رنگ آبی همیشه مناسب است زیرا طیف گسترده ای از رنگ ها را ارائه می دهد ، و پیدا کردن گزینه های تازه و هیجان انگیز برای سایه ها بیش از حد فصول گذشته برای ما آسان می شود. از آنجا که Pantone رنگ آبی ارام و متین را به عنوان یکی از دو رنگ برای سال 2016 معرفی کرد و و Dulux فقط یک سال پس از آن رنگ آبی جین برفی را معرفی کرد، ما ایده آبی روشن را در طراحی داخلی را انتخاب کردیم. همچنین آبی تیره و پرتحرک با رگه های کبالت نیز اخیراً روند رو به رشدی داشته است ، اما به نظر می رسد که ما در سال 2020 به سمت یک جهت سبک تر و هوایی تر حرکت می کنیم.

 

 

رنگ آبی تداعی کننده دریا و آسمان است. از اعماق اب ها گرفته تا ارامش هفت اسمان را همگی گرد هم می اورد. این مخفف صداقت ، قدرت ، آرامش و سلامتی است و برای ذهن و بدن مفید است.

 

 

در دنیای تجارت و تعلیق ها ، رنگ آبی روشن به ما کمک می کند تا سر و صداها را فیلتر کنیم و بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنیم. آبی روشن باعث احساس آرامش و ثبات می شود که همه ما در این روزها به شدت آرزومندیم . این باعث بهبودی و درک بهتر می شود و به ما کمک می کند تا یک ذهنیت باهوش تر داشته باشیم.

 

 

آبی نماد اعتماد و خرد ، اعتماد به نفس و ... خوبی ، و بهشت است. این امر خوشبینی را تقویت می کند (یکی از محرکهای اصلی روندهای داخلی برای 2019/2020) و باعث شادی در خالص ترین شکل آن می شود. آسمانی و رهاست مثل یک کودک نو پا که در یک بعد از ظهر آفتابی در تلاش برای گرفتن امواج است.

 

 

اما همچنین می تواند کمی سرد و منفعل به نظر برسد ، به همین دلیل ما را ترغیب می کند تا آن را با سفید ، زرد ، قهوه ای ، مایل به قرمز یا قرمز مخلوط کنیم تا پویایی ایجاد شود.

چشم های خود را بر روی Purist Blue و Baby Blue نگه دارید زیرا می خواهند صحنه طراحی را برای بهار / تابستان 2020 به دست بگیرند. و اگر هنوز شک دارید ، پانتون در اینجا است تا با پیش بینی های خود به شما اطمینان دهد. قائم مقام مدیر عامل موسسه رنگ Pantoneمی گوید: قهوه ای در سراسر این طیف مهم است و از جلبک دریایی خشک و چوب چوبی الهام گرفته است. او علاوه بر رنگهای ساحلی ذکر شده ، پیش بینی می کند که سفیده های شنی مانند و سبز خنک نیز نقش مهمی را ایفا می کنند.

 

شما چطور فکر می کنید؟

اگر به دنبال اضافه کردن رنگ آبی رنگ در قسمت بعدی پروژه طراحی داخلی خود هستید ، احتمالاً این رنگ برجسته ترین رنگ به نظر می رسد. اما از استفاده از آن در ملحفه های تختخواب ، مرمر آبی ، مخملی ، تزیینات و یا هنرهای دیواری جلوگیری نکنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پروژه های مرتبط

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی