طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

آبی کلاسیک-رنگ سال-دکوراسیون مدرن

آبی کلاسیک-رنگ سال-دکوراسیون مدرن

 

ویژگی های اصلی یک مبلمان مد و متداول

روند داخلی مدام در حال تغییر است. این بدان معنا نیست که شما باید هر سال مبلمان را جایگزین کنید بلکه باید آخرین ترندها را بدانیم. مبل موجود در اتاق نشیمن باید در درجه اول راحت و کاربردی باشد - این قطعه اصلی مبلمان در اتاق است ، زیرا مردم با آن از مهمان ها استقبال می کنیم روی آن ، استراحت می کنیم ، و کتاب می خوانیم. چه مبل هایی در سال 2020 مد خواهد شد؟ سال 2020 مطمئناً در تاریخ طراحی روند رو به پایینی خوهد داشت زیرا پس از گذشت بیش از یک دهه ، روند مینیمالیسم و فرم ساده با الهام از سبک میانه قرن مبلمان اثاثه یا لوازم داخلی مدرن از بین می رود. در طول نمایشگاه های داخلی ، که نمایانگر ترنده های سال 2020 هستند، بسیاری از تولید کنندگان مبلمان انها را به شکلی شگفت انگیز و غیر معمول نشان دادند. آیا آنها در سالهای آینده مد خواهند ماند؟ البته که بله. امروزه شیک ترین مبل ها چندین ترند مدرن را با هم ترکیب می کنند.

 

 

کاناپه و مبلمان سال 2020: رنگ های ترند

چه رنگ مبلی در سال سال 2020 متداول خواهد بود؟ تولید کنندگان مبلمان اثاثه یا لوازم داخلی، روی رنگهای طبیعی سایه های مختلف تمرکز دارند. در نتیجه ، در پیشنهادات خود می توانید مبل هایی را به رنگ هایی پیدا کنید که عبارتند از: • خاکستری • آبی پاستلی • مریم گلی • صورتی پودری • سبز زمردی • سرخ بورگاندی • ابی تیره • بنفش پر رنگ • زرد خردلی

 

 

 

 

 

کمترین پیشنهاد برای گرمترین سایه سال 2020 ، یعنی صورتی مرجانی (یعنی مرجان زنده) که به عنوان رنگ سال موسسه پانتون اعلام شد.

 

مبلمان ترند سال 2020: مخملی

مخمل نه تنها به دنیای مد بازگشته، در سال 2020 ، او همچنین در فضای داخلی سلطنت خواهد کرد ، به آنها سبک ، ظرافت و پختگی می بخشد. مبل های مخملی نرم ، لطیف و بسیار راحت هستند. Velor یک ماده بسیار بادوام است. بافندگی سنتی تضمین می کند که مبلمان برای سالهای زیادی حفظ شود. تمیز کردن مبل راحت و آسان خواهد بود ، زیرا تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از جاروبرقی و برس های ظریف است. در فضای داخلی روشن باید روی مبل های مخملی با سایه های صورتی ، بژ ، خاکستری ظریف تمرکز کنید. . اگر تاکیدات روشن را دوست دارید ، باید مبل را به رنگ آبی تیره ، سبز بطری ، قرمز یا قهوه ای انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

مبل خردلی – ترند اصلی سال 2020 در اتاق نشیمن

گرم و مهار، رنگ خردلی در طراحی داخلی سال 2020 پیروز می شود. و صرف نظر از فصل ، مد و متداول است. در بهار و تابستان ، چنین اثاث کشی باعث روشنایی و گرم کردن آپارتمان می شود ، در پاییز بر مناظر بیرون پنجره تأکید می کند ، شما را به یاد پیاده روی در پارک پر از برگ های زرد می اندازد و در زمستان خاطرات دلنشین را به شما باز می گرداند. قبل از خرید مبل خردلی ، باید خود را متقاعد کنید که یک رنگ نسبتاً آوانگارد است. چنین اثاثیه ای در ترکیب با لوازم جانبی خاکستری ، یک طرح شگفت انگیز و شیک در اتاق نشیمن را ایجاد می کند. یک صندلی یا مبل زرد خردلی کاملاً با سبک پرزرق و برق ترکیب خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

مبل صدفی - کمی عجیب و غریب

زمانی که مبلمان در اتاق نشیمن زمینه ای برای سایر مبلمان ها بود ، مثلا رنگ خنثی و شکل بی پرده بود ، برای همیشه از بین رفته است. در حال حاضر چندین فصل گذشته نشان داده اند که ارزش دارد یک مبل جالب می تواند یک راهنمای مهم برای طراحی کل فضای داخلی باشد. سالهای گذشته دوره تسلط بر مبلمان به سبک چسترفیلد و آرت نوو متعلق به اواسط قرن ، و همچنین مدل های مخمل در رنگ های روشن بود. در سال 2020 ، آنها مد خواهند بود ، اما در عین حال رقابت شدیدی در قالب مبل های تختخواب شو ، که پوشیده از مخمل است وجود خواهد داشت. این مبل های سه یا دو نفره بر روی استیل های چوبی و باریک فلزی یا چوبی دوستداران طراحی خوب را در سراسر جهان خوشحال و راضی میکند. بزرگترین مزیت آنها این است که هر یک از آنها به صورت نیم دایره به پایان می رسد. . این مبلمان آنقدر خاص است که فقط آن دسته از افرادی که دوست ندارند اغلب طراحی داخلی را تغییر دهند باید آن را خریداری کنند. چرا؟به یاد داشته باشید که کاناپه های مخملی چند رنگی ، اگرچه با سبک های مختلف مطابقت دارند (به عنوان مثال ،پر زرق و برق ، فرانسوی ، انگلیسی ، بلکه همچنین اسکاندی جدید) ، انها تنها پس زمینه های مناسب برای انتخاب های اضافی خواهد بود.

 

 

طراحی های الهام بخش مبل های 2020 – عکس

مبل های با الهام از هنرمندان مشهور بسیار محبوب هستند. آنها با فرم اصلی و عملکرد غیرمعمول خود غافلگیر می کنند. جالب ترین مبل ها مدل Candy است که از طراحی جورج نلسون به وجود امده است. این مبل از 18 بالش متصل به هم متراکم تشکیل شده است. ظاهر منحصر به فرد مبلمان جلوه خاصی به فضای داخلی می بخشد. تاریخچه مبل بارسلونا به سال 1929 باز می گردد. علیرغم سادگی در ظاهر ، اغلب توسط چرم تکمیل می شود. این مبل کاملاً در فضای داخلی آپارتمان های زیبا و مجلل و هتل ها جا باز کرده است. مبل نامی ترکیبی از سبک کلاسیک با لمس نوآوری است. فرم مینیمالیستی در هماهنگی با پایه های بلوطی ، این مدل را برای فضای داخلی و اداری کلاسیک ، مینیمالیستی مناسب می کند. اشتیاق برای طبیعت در ترندهای مدرن داخلی ، چه در رنگها ، به عنوان مثال ، در زمین و چه در مواد طبیعی ، آشکار می شود. در این فصل مبلمان و عناصر تزئینی جسورانه تر می شوند. بسیاری از مدل های مبل های مد روز در سال 2020 جهانی هستند. می توان آنها را با موفقیت در یک اتاق نشیمن کلاسیک مبله ، اتاق خواب یا حتی یک دفتر وارد کرد. آنها همچنین با فضای داخلی مینیمالیستی اما رنگارنگ و چیدمان های جدید Scandi به خوبی ست می شوند و ترکیب های جالب و جسورانه ارائه می دهند. به لطف فرم تزئینی و رنگ مناسب ، می توانید به راحتی یک مبل 2020 را به سبک فریبنده یا فرانسوی انتخاب کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی