طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون داخلی-دکوراسیون مدرن-طراحی داخلی-فرنیش منزل-دکور منزل

به عنوان تازه واردین نمایشگاه ها و سالن های طراحی داخلی ما با کمال تعجب دیدیم که محصولات زیبایی شناختی به روز شده و در کنار پرطرفدارهای طراحی مد و دکوراسیون داخلی قرار گرفته اند. به منظور بررسی و کشف طراحی های داخلی متداول و پر طرفدار در سال 2020 مطلب ادامه را در مورد طراحان داخلی Aid Decor بخوانید تا ببینید طراحان در سال 2020 چه حرفی برای گقتن خواهند داشت.

ماکسیمالیسم

در حال حاضر، همه ما در مورد محدودیت هایی که سبک پر طرفدار مینیمالیسم در دهه ی گذشته به همراه داشته آشنا هستیم. این را چالش و امتناعی در مقابل سادگی که در خانه ایجاد می کند و یا پذیرش وسایل جانبی و یا مبلمان بیشتر در نظر بگیرید که اخیرا محبوبیت زیادی داشته، زیرا قبل از اینکه شاهد یک تغییر عمده در جهت مخالف باشیم مسئله تنها زمان بوده است. و مشتریان بیشتر به دنبال این موضوع هستند، به هنگام ایجاد فضایی غنی و منحصر به فرد مفهوم آن بیشتر می شود. هنگامیکه در تلاش هستید تا سبک های طراحی زود گذر و گلچین شده را وارد دکوراسیون داخلی خانه خود بکنید، سبک طراحی ماکسیمال به شما کمک می کند تا آزادی بیشتری در انتخاب اشیا تزیینی و دکوری داشته باشید که البته همچنان استاندارد و در عین سادگی جداب هستند. با استفاده از این سبک طراحی شما آزادی بیشتری برای دنبال کردن غریزه و سلیقه ی خود دارید که در نتیجه منجر سادگی روند طراحی می شود. کلید اصلی استفاده صحیح از سبک دکوراسیون داخلی ماکسیمالیسم این است که تنظیم و تشخیص درست و استحکام بصری را حفظ کرده، در نتیجه تلاش های شما بیش از حد اغراق شده و سنگین به نظر نرسد. به جای آن به بیش از 3 رنگ متضاد، الگوها نپرداخته و بدانید که از این طراحی با استفاده از این سبک به این زودی ها خسته نخواهید شد.

شومینه های جدید همیشه عالی هستند

به دنبال درخواست های مکرر مشتریان برای به روز رسانی و جدید کردن مدل این شومینه ها، طراحان داخلی همواره پیشنهاد می دهند تا از شومینه های مینیمال مرتفع باریک که در دکوراسیون داخل خانه اثر بسزایی دارداستفاده شود. و با استفاده از نوآوری های جدید مراقبت و استفاده از شومینه هایی که از لحاظ بصری فضای کمتری را اشغال می کنند اسان تر شده و برای در امیختگی کامل طراحی شده اند.

Tin Interiors

در حالیکه چندین دهه است که ما پنل های حلبی مهر شده را ندیده ایم و همان طور که تمایل به برانگیختن حس الهام از وینتج را دارند، پنل های حلبی یکی از روش های ساده وارزانی است که بافت محشری در هر اتاق و خانه ای ایجاد می کند. و در حالیکه پوشش های حلبی همواره پر زرق و برق به نظر میرسند، پنل های حلبی نیز ایده های شیکی را در پشت پرده ایجاد میکنند.

کاشی های رنگی کف

از بین ساده ترین ترندها برای پیاده سازی، کفپوش های رنگی به عنوان کف هایی که خودتان رنگ می کنید یکی از مقرون به صرفه ترین هاست که اثر به سزایی در خانه شما خواهد گذاشت. و رنگ کردن کف پوشش خانه اتان یک ایده ی عالی برای تغییر سریع مشمع کف اتاق است.

میز های کنسول

به همراه بازگشت به طراحی ها به سبک ماکسیمال، اگر اتاق نشیمن شما دارای یک دست مبل مناسب برای نشستن و شروع یک گفت و گو نیست، پس آن را با استفاده از یک میز کنسول آوانگارد به روز کنید. گفته می شود، اگر بودجه شما برای طراحی اتاق نشیمن شما کافی نیست، پس باید به دنبال یک میز کنسول با قیمت مناسب تر باشید که دارای خطوط اغراق آمیز، مرتب و تند با رنگ های غیره منتظره باشد تا مفاهیم انتزاعی را برانگیخته و وارد جریان زندگی روزمره شما کند.

صندلی را حذف کنید

هنگامی که صحبت از تحولات در طراحی داخلی می شود، در شیوهای و سبک های طراحی داخلی و دکوراسیون سخت و رسمی تغییرات زیادی پدید آمده است. همان طور که در حال حاضر هیچ طراحی سنتی برای دنبال کردن وجود ندارد. و به جای داشتن یک صندلی عادی و استاندارد در اتاق نشیمنتان مانند هر کس دیگر، چرا اندکی متفاوت نباشیم؟ صندلی های کلاسیک را کنار بگذارید و به دنبال چیزی متفاوت تر باشید، مانند نیمکت، یا تعدادی صندلی که در رو به روی یکدیگر قرار گرفته اند و یا یک صندلی چرخ دار و یا نیمکت. استفاده از یک ست شیک حال و هوای تازه و زیبایی را به اتاق نشیمن شما خواهد بخشید، در حالیکه تعدادی صندلی راحت در کنار یک دیگر با عث القای احساسی دلپذیرتر و صمیمی تری می گردد. میزی را در میان صندلی های کنار هم چیده شده قرار دهید زیرا باعث می شود همه چیز را درکنار هم قرار گیرد، در حالیکه یک صندلی مانند همان که در تصویر بالا می بینید برای استراحت بعد از یک روز سخت کاملا مناسب است.

لامپ های دیواری

هنگامی که به سراغ نورپردازی های پرطرفدار برای خانه ها می رویم، طراحان داخلی اغلب سبک های جدید دیواری که جای کمتری را اشغال می کند پیشنهاد می کنند. بهترین ویژگی های این لامپ ها این است که دارای ظرافت مات و براق هستند و بازوهای متحرک دارند. انها معمولا در کنار سیلوئت های الهام گرفته از Art Deco به کار می روند که آنها بی نطیر و همیشگی می کند. به دور از مد های قدیمی پیشین، به روز رسانی های اخیری که در لامپ های دیواری بوجود آمده می تواند طراحی هوشمندانه ای برای اتاق نشیمن شما باشد، در عین اینکه حال و هوای سنتی خود را حفظ می کند روح و جان مدرنی را در دکوراسیون اتاق نشیمن بوجود می آورد.

بازگشت رنگ سیاه

شما با رنگ سیاه هیچ گاه اشتباه نخواهید کرد. و همان طور که طراحی های داخلی پر طرفدار سال 2019 اثبات کرده ند، طراحان ما به این نتیجه رسیده اند که رنگ سیاه در دنیای طراحی داخلی امروز حرف اول را می زند. از مبلمان سیاه رنگ گرفته، چاپ های سیاه رنگ، دیوار سیاه، ملزومات و جزییات سیاه رنگ در همه جا دیده می شوند. امسال، رنگ سیاه در روش های مختلفی به کار گرفته شده است. به عنوان مثال شما میبینید طراحی داخلی و دکوراسیون یکی از خانه هایی که در سال 2019 طراحی شده و پرطرفدار نیز بوده دارای دیوار های سیاه رنگ می باشد. ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد اما دیوار سیاه یک به منزله ی بیانی قدرتمند در طراحی داخلی خانه به حساب می آید. یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد استفاده از رنگ سیاه در طراحی داخلی خانه این است موجب می گردد تا فضا کوچکتر و تنگ تر به نظر برسد. اگر چه طراحان داخلی حرفه ای ما پیشنهاد می کنند که همواره رنگ سیاه را همراه و در کنار رنگ های روشن تر به کار ببرید تا این تضاد به افزایش فضا و ظاهر اندازه کلی کمک کند.

طبیعت را به داخل خانه بیاورید

طراحان داخلی دکوراسیون در این فصل اقدام به استفاده از روش هایی برای طراحی کرده اند که با محیط و طبیعت سازگاری بیشتری دارد. در نتیجه جای تعجبی نیست اگر می بینیم که بسیاری از عناصر گرم و برگرفته از طبیعت با ایتم های لوکس در طراحی داخلی خانه ها مورد استفاده قرار گرفته است. در حقیقیت، عناصر طبیعی به عنوان پر طرفدارترین ترند های طراحی در سال 2019 شناخته شده اند. مواردی که از طبیعت گرفته می شوند و یا مواردی به نحوی از طبیعت تقلید و پیروی می کنند این نیاز را برطرف خواهند کرد. طراحی داخلی های پر طرفدار به ما کمک می کنند تا فضایی اصیل تر و منحصر به فرد تر داشته باشیم. شما می توانید در طراحی داخلی منزل خود از چوب طبیعی به همراه مصالح و مواد سنگی استفاده کنید، مانند سنگریزه، سنگ های گرانیتی، مرمر و آن دسته از موادی که شبیه به عناصر طبیعی هستند. گفته می شود، طراحان داخلی در Décor Aid از میلمان ها ی دست سازه و بازیافت شده برای طراحی داخلی در سال 2019 استفاده می کنند.

نقوش و طرح های صاف و منحنی

یکی از بزرگترین تغییرات رخ داده در طراحی های پر طرفدار سال 2019 استفاده از نقوش و خطوط صاف و منحنی به جای استفاده از خطوط و نقوش معمول و همیشگی و مرتب در طراحی داخلی مبلمان ها می باشد. به جای استفاده از صندلی های نرم و پف کرده ، از صندلی های خم و منحنی میز های عصرانه و قهوه خوری استفاده می شود. این عناصر طراحی داخلی همگی بیان گر راحتی و ظرافت هستند. مردم اخیرا از استفاده از مبلمان های نرم و مستطیل که خطوط صاف و مرتبی دارند خسته شده اند. و در حال حاضر تمایل به استفاده از مبلمان هایی دارند که همه ی اطراف آن را با پارچه پوشانیده است. این شکل و حالت ها اغلب یاد اور مبلمان ها دهه های قبلی است، بنابراین به نظر می رسد که طراح های داخلی تمایل به بازگشت به ترند های دهه های 80 و 70 دارند. استفاده از مبلمان های منحنی در روند طراحی های داخلی تجاری سال 2019 نیز متداول است.

سقف و کف

طرح ها و بیانیه ای مربوط به کف و سقف از سال 2019 وارد روند طراحی داخلی شده است. آنها می توانند در غالب رنگ های غلیط و پر رنگ و الگوهای هندسی در بیایند که شما می توانید در طراحی سقف و یا کف خانه خود به کار ببرید. اما اگر احساس می کنید که دوست ندارید تا از این حالت غیر عادی برای طراحی سقف و یا کف خانه خود استفاده کنید، می توانید سقف و یا کف های الگو شده استفاده کنید. همچنینی این یک راه عالی برای بیان اظهارات شماست بدون اینکه این انتخاب تضادی با انتخاب های شما در طراحی داخلی و دکوراسیون شما داشته باشد.

رنگ های زمینی

یکی از پرطرفدارترین ترند های طراحی داخلی در سال 2019 استفاده از رنگ های زمینی است. در سال های اخیر رنگ های با تن خاکستری در طراحی داخلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این رنگ همچنینی به عنوان Greige رنگی میان بژ و خاکستری نیز شناخته می شود. امسال، رنگ خاکستری همچمنان غالب است، اما اغلب با رنگ های پاستلی نرم و و رنگ های خاکی ترکیب می شود. طراحی داخلی و دکوراسیون در سال 2019 بیشتر در مورد رنگ هایی است که در طبیعت یافت می شوند، مانند سبز و قهوه ای. به عنوان مثال Taupe که رنگ سال در طراحی داخلی در سال گذشته بوده است حالا تبدیل به یک گزینه ی محبوب برای دکوراسیون و طراحی داخلی شده است. بنفش نیز متدوال است، اگر چه این رنگ به دلیل نیروی کششی که دارد می تواند بر فضا تسلط پیدا کند.

تاکیدات سبز رنگ

رنگ خاکی، تاکیدات سبز رنگ و ملزومات در ترند طراحی داخلی امسال نیز حضور دارند. در حقیقیت یکی از برجسته ترین پیش بینی های طراحی داخلی در سال 2019 بودند. زیرا برخی از پیش بینی کنندگان طراحی داخلی معتقدند که وسواس استفاده از رنگ سبز در سال گذشته هنوز هم قوی است. تزیین با گیاهان بافتی و مکنده یکی از راه های عالی برای آوردن فضای سبز به خانه شما است. و اگر شما تمایلی به استفاده از این رنگ ندارید، می توانید از تاکیدات رنگ برگ موز استفاده کنید. روکش بالش هایی که بر روی آن طرح برگ های درخت موز وجود دارد یک راه عالی برای افزایش جذابیت اتاق نشیمن شما هستند. و اگر واقعا می خواهید جسور باشید، از کاغذ دیواری استفاده کنید که بر روی آن برگ درخت موز دارد تا جلوه ی آن به حداکثر برسد. این یک روش عالی برای وارد کردن یک گلدان گرمسیری به طراحی داخلی منزل شماست.

استفاده مجدد از کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری های ساده را فراموش کنید، زیرا یکی از بهترین ترند های طراحی داخلی در سال 2019 استفاده از تصاویر پس زمینه جذاب هستند. نصب کاغذ دیواری راهی عالی برای اضافه کردن پیچ و تاب های جالب به فضاهای زندگی کسل کننده شماست. امسال تصاویر کاغد دیواری ها بسیار جذاب تر و جسورانه تر بوده اند، و این ترند جایگزین استفاده از آثار هنری و یا تابلو های هنری در دکوراسیون داخلی است. برخی از محبوب ترین کاغد دیواری های سال 2019 مناظر چشم انداز، اشکال هندسی و انتزاعی و الگوهای رنگارنگ هستند.

آشپزخانه های تیره تر

از اواسط دهه ی 80 به بعد بیشتر آشپزخانه های معاصر به رنگ سفید و متشکل از میز، کابینت و جزیره هستند. اما همان طور که در نمایشگاه طراحی داخلی سال 2019 نیز مشاهده کردیم، رنگ های تیره در طراحی بسیاری از آشپزخانه ها به کار رفته اند. طراحان داخلی ما در Décor Aid پیشنهاد می کنند رنگ های طبیعی را در طراحی آشپزخانه خود به کار ببریم، مانند ترکیبات همراه با رنگ گرم و چوب. اگر می خواهید در طراحی آشپرخانه خود جسارت بیشتری داشته باشید، کابینتهای خود را به رنگ ابی روشن و در سایه های غیر منتظره سبز رنگ مورد استفاده قرار دهید. این رنگ های غنی به فضای آشپرخانه شما عمق بیشتری می بخشد و از آنجاییکه آشپزخانه شما قلب منزل شماست جایی است که بیشتر در آن سرگرم خواهید بود. تمیز نگاه داشتن این رنگ ها بر خلاف رنگ سفید که تمایل به نشان دادن هر گونه لکه را دارا می باشد آسان تر است. رنگ آمیزی آشپرخانه با رنگ روشن تر راهی عالی برای پنهان کردن نقص ها آن می باشد.

شخصی سازی فضا

طراحان ارشد ما بر این باورند که بیشترین تغییر در ترند های طراحی داخلی در سال 2019 در اختیار داشتن فضایی برای شماست، این یعنی شخصی سازی فضا مربوط به شما با تزریق ویژگی ها و تقکرات مربوط به شخص خودتان. در حقیقیت ترند های طراحی داخلی DIY اکنون به جریان اصلی می رسد و منابع بی شماری را به صورت آنلاین پیدا خواهد کرد که می تواند به شما در انجام اینکار کمک کند. با افزودن علایق و سلایق شخصی خود با فضای خودتان می توانید علامتی در طراحی داخل منزلتان ایجاد کنید و با این کار سبک زندگی خود را سفارشی کرده اید.

ایده جدید برای صبحانه

یک روش فوق العاده و دنج و راحت برای شروع روز. بسیاری از طراحان داخلی ترند های پرطرفدار سال 2019 نهار خوری مناسبی را که در آشپرخانه های وجود داشته است را پیشنهاد می کنند. پیشخوان های آشپزخانه اخیرا دو وظیفه دارند، یکی به عنوان یک مکان غیر رسمی برای وعده های غذایی سریع و دیگری به عنوان یک مکانی برای تهیه کردن آنها. با این حال ما شاهد تغییراتی در اتاق های غذا خوری هستیم، ترکیب آشپزخانه ها و اتاق های بزرگ و عالی به عنوان طرح یک طبقه باز. معمول تر از همیشه، مبلمان نهار خوری را میتوان در آشپزخانه ها چیدمان کرد که به معنای از بین بردن پیشخوان و جزیره مر کزی است تا جایی برای این مبلمان ها باشد. با استفاده از این طراحی داخلی آشپزخانه، می توانید ضمن انجام کارهای خود در آشپزخانه میهمانان را به راحتی در میز نهار خوری سرگرم کنید. این مانند ترکیب اتاق نهار خوری و آشپزخانه در یک فضا می باشد که نه تنها با عث صرفه جویی در فضا می باشد بلکه تهیه و سرو غدا را نیز بسایر ساده تر می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی