طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون منزل-دکور منزل-ترند 2020

دکوراسیون منزل-دکور منزل-ترند ۲۰۲۰

از نقاشی آبی دریایی گرفته تا کاغذ دیواری گل دار، این ترندهایی است که متخصصان می گویند بسیار مشاهده خواهید کرد. اگر زمان عالی برای به روزرسانی و جدید کردن دکوراسیون داخلی خانه شما وجود داشته باشد، حتما در آغاز دهه جدید است. بعد از گذشت 10 سال استفاده از همان سبک های قدیمی، اکنون زمان آن رسیده است که روی یکی از رنگ های برتر تمرکز کنید، قلب خانه خود را با یکی از ایده های مورد علاقه آشپزخانه ما تازه کنید، یا به سادگی یک اثر جدید را به گالری دیواری خود اضافه کنید و اگر می خواهید امسال متفاوت باشید، پس یکی از داغترین ترندهای دکوراسیون داخلی منزل را در سال 2020 مورد استفاده قرار دهید.

برای یافتن ایده های خانه که در همه جا وجود داشته باشد ، مستقیماً به سمت طراحی داخلی مورد علاقه خود رفتیم. از نقاشی های نا. گان دریایی و کاغذ دیواری های گل دار گرفته تا کابینت های رنگی و وان های ایستاده ، این ترندهای تزئینات منزل در سال 2020 هستند که متخصصان بی صبرانه منتظر دیدن آن هستند. چه شما عاشق این ترندها باشید و یا از ان ها تفره بروید، در لیست ما چند ایده وجود دارد که شما آنها را می پسندید (و آن ها تا دهه آینده ادامه خواهید داد).

1. تاکیدات وینتج

آنچه در اطراف اتفاق افتاده باز اتفاق می افتد – به خصوص در مورد دکوراسیون داخلی. "یکی از چیزهایی که ما آن را خواهیم دید بیشتر مربوط به جزئیات و لباس های پرزرق و برق و سنتی است – Bria Hammel طرا ح داخلی دفتر یک کمپانی زراحی معتقد است شاهد چیزهایی مانند پایه های پیچ خورده و دوک مانند بزرگ و دیگر ویژگی هایی که می توانیم در مبلمان دوره ی 1800 و 1900 خواهیم بود. انتظار نداشته باشید وینتج را همه جا ببینید. این بار ، طراحان فقط یک یا دو قطعه را مد نظر دارند.

2. آبی ملوانی

رنگ سال 2020 یک آبی کلاسیک است (همراه با سایه های ابی ملوانی) و این بدین معناست که شما می توانید رنگ های زیادی را در سال جاری مشاهده کنید. خوشبختانه کاملاً متنوع و پیچیده است. کری کلی، طراح داخلی بنیانگذار آزمایشگاه طراحی کری کلی می گوید: آبی ملوانی دریایی تضاد داخلی و خارجی را در هر دو سبک سنتی و مدرن در خانه ارائه می دهد. او می گوید: "چه یک جزیره آشپزخانه به روز رسانی شود و یا یک اتاق با تزئینات سفید و چوبی متناقض ظاهر جدید و چشمگیر داشته باشد، بدون اینکه کاملا سیاه باشد، سایه ها نمای زیبایی را ایجاد می کنند."

3. کاغذ دیواری گل دار

اگر فکر و ایده کاغذ دیواری شما را به فکر وادار می کند ، ممکن است زمان ان فرا رسیده باشد که در سال 2020 اهنگ خود را تغییر دهید. طراح داخلی Abbe Fenimore مو سس استودیو تن 25 معتقد است کاغد دیواری های گل دار سال هاست که متداول هستند و با اندکی به روز رسانی همچنان ادامه خواهند داشت. "مقیاس بزرگ ، رنگهلی جسورانه و حتی نسخه های فلزیوجو خواهند داشت." Fenimore می گوید که آنها انتخاب خوبی به خصوص در حمام های پودری و راهروها هستند. بعلاوه ، اگر شما آماده گی کامل نداشته باشید ، گزینه های چسبناک نیز وجود دارد.

4. دکورهای با کنتراست بالا

طرح های با کنتراست بالا در حال حاضر فرصتی دارند - این بدان معناست که اگر همیشه می خواستید خانه خود را به رنگ مشکی رنگ کنید ، اکنون زمان آن فرا رسیده است (البته در اعتدال). Hammel می گوید برای مدتی طولانی همیشه همه چیز سفید و سفید و سفید بود. "اما به عنوان مثال ، اکنون ، ممکن است ما یک صندلی با پارچه سیاه و یک قاب سفید را ببینیم. یا یک میز کنسول با چوب لکه دار تیره.

5. اشپزخانه ای که به رنگ سفید نیست

اگر یک ترند طراحی تعریف شده از دهه 2010 وجود داشته باشد، آشپزخانه تمام رنگ سفید است. اما در سال 2020، طراحان پیش بینی می کنند که تغییراتی به سمت فضاهایی خواهد بود که فراتر از رنگ سفید است. به عنوان مثال، هامل انتظار دارد که کابینت های چوبی، جزایر و قفسه های طبیعی بیشتری را ببیند - همه اینها به صاحبان خانه اجازه می دهد تا خود را به رنگ سفید محدود نکنند.

6. کابینت های رنگی

اگر واقعاً می خواهید روند آشپزخانه تمام رنگ سفید را پشت سر بگذارید، یک مدل دکوراسیون منزل دیگر را برای سال 2020 انتخاب کنید: کابینت های رنگی، به گفته کارشناسان آشپزخانه های مودیانی ، "روند در سال 2020 انتخاب یک یا چند عنصر مانند جزیره آشپزخانه، کابینت های دیواری آشپزخانه یا کابینت های پایه به رنگ های جسورانه مانند قرمز تیره، زرد روشن، سبز یا آبی دریایی است."

7. تخت سایبان دار

اکنون زمان تحقق بخشیدن به همه رویاهای تخت سایبان دار رگال شما است. فنوریور می گوید: "تخت های سایبان دیگر نیازی به پارچه های سنگین و تاج های کوتاه ندارند." "نسخه های مدرن ساخته شده با آکریلیک، فلز و قاب های با روکش فلزی براق در حال بازگشت هستند."

8. تاکیدات پانتیا

Breeze Giannasio ، طراح داخلی می گوید: یکی از روندهای طراحی نوظهور، قدردانی از پاتینا و سن است. علاوه بر مبلمان پرزرق و برق بیشتر، انتظار می رود که این بازی را در ترندهای رنگی از قبیل خاک رس و مایل به قرمز و همچنین وسایل تزئینی مانند گلدانهای سفالی و سرامیک مشاهده کنید.

9. درخت زیتون

اگر سال 2019 سال برگ انجیر کمانچه ای دراماتیک بود هامل انتظار دارد سال 2020 سال درخت زیتون باشد. این درختان به جای اینکه سبز روشن را شکوفا کنند، بیشتر مریم گلی هستند.

10.هنر انتیک

مجموعه هنری خود را در سال 2020 شروع کنید –و یا به رشد خود ادامه دهید. هامل می گوید: اگر هر نوع عتیقه در حال استفاده است ، این یک هنر است. "مردم چیزهایی که قدیمی هستند و داستانی پشت انهاست دوست دارند.

11.هنر اشپزخانه ای

در حالی که شما در حال جمع آوری این آثار هنری هستید ، مطمئن باشید حتما تعدادی براب اشپزخانه نیز باشد. Giannasio می گوید: "همیشه تمرکز این است که آشپزخانه یک اتاق در خانه باشد و نه یک ماشین برای پخت و پز." به گفته وی ، این امر می تواند با آویختن اثار هنری در آشپزخانه یا استفاده از قفسه های باز برای نمایش چیزهایی که نشانگر شخصیت شما است محقق می شود.

12.کاناپه های منحنی

این ترند تزئینات خانه در سال 2020 شما را به یک دهه دیگر عقب تر منتقل می کند. Giannasio می گوید: "ما برخی از نقاط ضعف دهه 60 و 70 را با پیچ و تاب مدرن و تمرکز روی خط و منحنی خواهیم دید."

13.مبلمان های ساخته شده از ترکه های چوب

نه، این مواد لازم نیست که به عرشه پشتی کشتی منتقل شوند. نیکول فولر ، طراح داخلی، به اله دکور گفت: "Rattan / wicker دوباره زنده می شوند." این گرمی کودکی من را به یاد من می آورد و به روش های تازه و مهیج چه در صندلی، میز و چه روشنایی تکامل یافته است. این لایه برای ایجاد تعادل سبک مدرن و سنتی است. "

14-وان های ایستاده رایگان

به یک ایده حمام مستر جدید نیاز دارید؟ یک وان لوکس برای خیس خوردن را امتحان کنید. مطابق با مطالعه روندهای حمام آمریکا هووزز در سال 2019 ، 38٪ از صاحبان خانه به عنوان بخشی از پروژه اصلی سرویس بهداشتی خود وان را اضافه یا جایگزین کردند و 50٪ از آنها یک وان مستقل آزاد را انتخاب کردند. و 9٪ دیگر یک وان پنجه پا ایستاده را انتخاب کردند.

15.پارچه های گرم و نرم

Giannasio می گوید خوشبختانه برای هرکسی که دوست دارد با یک کتاب خوب یک جای گرم و نرم و دنج مطالعه کند. پارچه های راحت در سال جدید همه جا خواهند بود. "به جای پیزهای مخملی بزرگ و لوکس، ما شاهد پوست های براق، ناقص و موهای بافته شده نرم خواهیم بود."

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی