طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰
بازسازی منزل بر اساس جدیدترین روشهای روز

در این مقاله طراحان و کارشناسان بهترین نکات مربوط به نوسازی خانه را برای بالابردن ارزش فروش مجدد خانه به اشتراک گذاشته اند.

چه فقط یک اتاق و چه کل خانه، به هر حال بازسازی یک کار بزرگ است.

پروژه های بازسازی نیاز به وقت، انرژی و بودجه کافی دارند. همه ی سرمایه گزاران در کار بازسازی خانه معتقدند که هر تصمیم گرفته شده درمورد نوسازی میتواند بر بازده سرمایه گزاری در آینده تاثیر بگذارد.

اتمام کار، تجهیزات و نحوه ساخت ساختمان تنها فاکتورهایی نیستند که در ارزش افزوده ساختمان تاثیر میگذارند، بلکه آنها اساسا تنها آیتم هایی هستند که فروشنده های خانه میتوانند آنها را کنترل و در صورت نیاز آنها را به روز رسانی کنند.

بنابراین آیا هزینه کردن برای تعویض سنگ مرمر کف سرویس بهداشتی که در زمان خود ایده آل است، میتواند ۵ سال دیگر هم به همین اندازه ایده آل بنظر برسد؟ افراد با تجربه اینگونه استدلال میکنند.

مالکان، کار بازسازی خانه را از بیرون خانه شروع میکنند
 
 

جاکلین مینتون، موسس mind over media PR، و همسرش، جان مینتون، حدودا به مدت ۲ سال مشغول به بازسازی خانه ی خود بودند.خانه تقریبا مخروبه بود اما به دلیل اینکه در منطقه حفاظت شده تاریخی قرار داشت، هر متر مربع خانه ای که در سال ۱۹۲۱ به سبک اسپانیایی ساخته شده بود میبایست از بیرون به داخل بازسازی شود.فقط دو قسمت از خانه دست نخورده باقی ماند، گاراژ و نمای ساختمان که البته میبایست مرمت میشدند.

اولین و مهمترین اقدام این زوج برای شروع کار بازسازی خانه، استخدام یک گروه بازسازی توانمند بود. آنها یک گروه بازسازی زبردست را استخدام کرده و معتقد بودند که طراحان آن با توانایی حیرت انگیز خود در این حرفه، میتوانند خانه شان را به همان چیزی که همیشه میخواستند تبدیل کنند.

 
 

آنها همچنین طراح دکوراسیون داخلی، دمترا چازاناس، را استخدام کردند تا در انتخاب مبلمان و اکسسوری متناسب با سبک جدید خانه به آنها کمک کند.

بسیاری از عناصر سازه ای خانه چه به منظور فروش و چه زندگی مجدد این زوج در آن، می بایست تغییر میکرد مثل سقف و پی ساختمان. همه ی سیمکشی های برق و لوله کشی های آب و گاز تغییر پیدا کردند. کف ها را مسطح کرده و ارتفاع سقف را بالاتر بردند. مینتون و همسرش هم در این حین در حال تبدیل گاراژ به فضای قابل استفاده تر برای افزایش ارزش خانه بودند.

 
 

درحالی که متراژ اصلی ساختمان حدود 1500 فوت مربع بود، آنها توانستند مساحت خانه را تا 2000 فوت مربع افزایش دهند و همچنین بتوانند یک استخر در حیاط پشتی خانه نیز تعبیه کنند.

مینتون و همسرش همچنین یک اتاق مستر را اضافه کردند که این ویژگی نه تنها برای خود بلکه به خاطر بالا بردن ارزش خانه برای فروش آن بود. آنها از این ایده برای پذیرایی و آشپزخانه استفاده کرده و با برداشتن دیوارهای اضافی به وسعت آن فضاها اضافه کردند.

تاثیر فضای آشپزخانه در بالابردن ارزش فروش خانه بسیار چشمگیر است.. به نقل از مینتون آنها هنگام انتخاب وسایل و تجهیزات آشپزخانه به ارزش فروش خانه فکر کرده و روی بهترین برندهای لوازم آشپزخانه سرمایه گذاری کردند تا بتوانند به ارزش ملک خود افزوده و با قیمت بالاتری آن را بفروشند. در ابتدا آنها می خواستند از شرکت Sub Zero Wolf اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند اما بعد متوجه شدند که با خرید از شرکت Thermador میتوانند حدود 1 میلیون دلار در هزینه های خود صرفه جویی کنند. آنها همچنین از نماینده ملک خود، Pete Buonocore، در مورد تهیه تجهیزات، تقاضای کمک کردند تا شاید بتوانند در عین خرید اجناس با قیمت کمتر به ارزش ملک خود اضافه کنند. اما او هم شرکت Thermador را به دلیل کیفیت بالای محصولاتش معرفی کرد.

در نهایت مینتون از تمام تصمیمات خود خرسند بود و احساس نمیکرد که برای به دست آوردن زیبایی خانه خود و ارزش افزوده باید چیزی را از دست بدهد.

طرح طبقات

وقتی صحبت از یک طرح کلی می شود ، خریداران به تعداد اتاق ها خیلی توجه می کنند.بسیاری از سرمایه گزاران بر روی خانه های 4 خوابه بدون اتاق مستر سرمایه گذاری میکنند تا آنها را به اتاق های سه خوابه و یک اتاق مستر تبدیل کنند. در واقع آنها معتقد هستند که این کار به فروش راحت تر خانه و بالا رفتن ارزش آن کمک میکند.

با توجه به آمار بدست آمده، بسیاری از سرمایه گزاران این حرفه خانه های مخروبه با بافت خیلی قدیمی و خانه های دارای فضای بهتر برای ایده پردازی را خریداری میکنند تا بتوانند ایده های خود را بر روی آن ها پیاده کنند. مثلا فضای داخلی خانه های کوچک را میتوان با برداشتن دیوارهای اضافی داخلی، بزرگتر کرد.امروزه خریداران به دنبال خانه هایی با فضای دلباز و آشپزخانه های بزرگ هستند.

آشپزخانه ها
 
 

بازسازی آشپزخانه ها هزینه و کوشش زیادی را می طلبد. طبق گفته های کارن ویلیامز یکی از پر هزینه ترین کارها، بازسازی کابیتهای آشپزخانه است.او معتقد است کیفیت نصب بالا ارزش آنها را حفظ می کند. همچنین می گوید نسب کابینت های متحرک این مزیت را به دنبال دارد که خریدار خانه می تواند آنها را مطابق سلایق خود بچیند. آنها همچنین می توانند کابینت ها را با اضافه کردن اکسسوری ها، صندلی و یا کاغذ دیواری مدرن تر یا سنتی تر کنند.

ویلیامز معتقد است کابینت ها لزوما نباید سفید باشند (البته امروزه استفاده از رنگ سفید برای کابینت به یک ترند تبدیل شده است)، بلکه رنگ های ملایم نیز می توانند زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه بیافزایند. او پیشنهاد میکند استفاده از رنگ خاکستری ملایم و یا سفید مات می تواند ایده خوبی باشد.

ژان استوفر، طراح و سرمایه گذار، می گوید وقتی حرف از بازسازی آشپزخانه می شود استفاده از رنگ های خنثی و ملایم خیلی بهتر است. ممکن است رنگ مورد علاقه شما زرد باشد، اما بهتر است یکی از دیوارهای خانه خود را این رنگی کنید تا کابینت های آشپزخانه.

همچنین او معتقد است که یکی دیگر از مشکلات، خارج شدن از قوانین استاندارد بنا به سلیقه مشتری است. "در امریکا، اندازه ی استاندارد برای کانتر آشپزخانه 36 اینچ است اما در بعضی از بازسازی ها دیده ام که ارتفاع بلند تر و کوتاه تر از این اندازه را بنا به نظر مشتری اجرا کرده اند. این یک تصمیم اشتباه است زیرا کسی که در مقابل کانتر ایستاده احساس ناراحتی می کند."

تلفیق نا به جای سبک یکی دیگر از مشکلات بازسازی می باشد.استوفر بر این باور است که نیازی نیست تمام قسمت های خانه یک سبک داشته باشند اما بهتر است با هم همخوانی داشته باشند. "قطعا شما دوست نخواهید داشت که فضای آشپزخانه آنقدر در تناقض سبکی با سایر قسمتهای خانه باشد که به محض ورود به آنجا احساس کنید که این فضا تعلقی به سایر قسمتهای خانه شما ندارد."

مقیاس و چیدمان دو عامل دیگر هستند که آشپزخانه ها را تحت تأثیر قرار می دهد. جسیکا دیویس، طراح شرکت کازازا، می گوید:"من یک مشتری داشتم که هیچ درکی از مقیاس نداشت. آشپزخانه ی خانه ی او حتی محل جانمایی پیشخوان و اجرای درست مثلث کار را نداشت اما او اصرار بر جانمایی تجهزات و وسایل بزرگ بود. بر خلاف توصیه های من، این مشتری کار بازسازی آشپزخانه خود را با تجهیزات و وسایلی که خیلی گران قیمت تر نسبت به ارزش خانه بودند و همچنین فضای آشپزخانه کوچکتر به پایان رساند."

 
 

استیون گوتلیب، نماینده و مشاور املاک، یک آپارتمان تک خوابه در نیویورک خریدار کرد. او می دانست که مجبور است این خانه را بفروشد. بنابراین سعی در ساده نگه داشتن آن داشت. او میگوید: "من نمیخواهم خانه را به سبکی بازسازی کنم که بعد از فروش، فرد خریدار مجبور به بازسازی دوباره آن به دلیل سبک بکار برده شود. برای مثال او سرویس های بهداشتی را به سبک ساده ی روبه کلاسیک بازسازی کرد. او برای دیوارها از کاشی سفید و برای پوشش کف از سنگ های مرمر سفید و طوسی استفاده کرد. همچنین سینک روشویی را سرامیک سفید انتخاب کرد. او میگوید از مصالح و تجهیزات گران قیمت استفاده نکردم و سعی کردم یک ترکیب ساده بچینم.

در برون شهر، معمولا خانه ها متراژ خیلی بزرگتری دارند.یک خریدار خانه به نام اکلسیس راجرز، یک خانه به قیمت 2 میلیون دلار بیرون از شهر فیلادلفیا خریداری کرد. به دلیل اینکه او دو پسر جوان و شلخته داشت ترجیح داد که در حمام توالت فرنگی نصب شود. بنابراین هیچ حرفی برای گفتن نبود.

کفپوش

طبق گفته تام اشنیتزه، ناظر کفپوش وایفایر، پوشاندن کامل کف با یک متریال مناسب میتواند یک راه کار خوب برای جذب مشتری باشد زیرا اکثر مشتری ها از راه رفتن در چنین خانه ای بیشتر لذت ببرند. بنا به توصیه های او، اگر خانه شما فرشهای قدیمی دارد بهتر است متریال کار شده کف را بررسی کنید. گاهی اوغات ارزش آن را دارد که فرش هارا برداشته و پوشش اصلی کف را بازسازی کنید. اگر بازسازی کف کل فضای خانه برای شما مقدور نیست پس بهتر است این کار را حداقل برای قسمت ورودی انجام دهید.

اگرچه خیلی از افراد علاقه مند به اجرای کفپوش های از جنس چوب هستند اما در اصل این کار برای همه ی قسمت های خانه کار مناسبی نیست به عنوان مثال اجرای کفپوش های چوبی برای فضاهای که مرطوب هستند مثل سرویس بهداشتی، آشپزخانه و ... میتواند در آینده سبب بروز مشکل شود زیرا آنها به شدت به رطوبت حساس هستند . استفاده از سرامیک و تایل های مخصوص کف میتواند گزینه خوبی برای اینگونه فضاها باشند همچنین اینکه بسیاری از این قبیل متریال هستند برخلاف جنسشان، طرح های چوبی دارند.

انجام کارها به صورت خودآموخته

بازسازی منزل به صورت خودکفا یک ایده خوب برای صرفه جویی در هزینه هاست به شرط آنکه به کارهایی مثل رنگ آمیزی، تعویض در و پنجره و بقیه تجهیزات نصبی محدود شود. در غیر این صورت میتواند مشکلات جبران ناپذیر را بوجود آورد.

این اتفاق برای یکی از مشتری های جنیز گاتو، نماینده و مشاور املاک، افتاد. این خانه بسیار بزرگ و زیبا با ساختاری تقریبا قدیمی بود. باغچه و یک ایوان بزرگ و همچنین یک فضای مخفی در زیر یکی از اتاق های خواب داشت.در واقع خانه ی رویاهای آنها بود و آنها تصور داشتند که سالهای زیادی را در آنجا زندگی خواهند کرد. اما او به دلیل بروز مشکلاتی که خود باعث آنها بود، مجبور به فروش خانه شد. بنابراین مشتری من مجبور بود تا قبل از فروش خانه مجوزهای لازم را بدست آورد اما او قصد داشت تا قیمت خانه را پایین تر آورده و مسئولیت اخذ مجوزها را به خریدار خانه بسپرد. خوشبختانه ، خریدار موافقت کرد مسئولیت را با کاهش قیمت به عهده بگیرد.

محل شومینه
 
 

شومینه ها زیبا هستند اما باید به درستی تمام شوند تا جذابیت خود را حفظ کنند.

به گفته لورن چرکاس،رئیس خرده فروشی تایل های هنری، استفاده از سنگ اسلب، سنگ های سه بعدی و دست ساز برای شومینه ایده مناسبی است.

سقف ها

طبق گفته اندرسون کنی، مدیرعامل و طراح شرکت کنی، بالابردن ارتفاع سقف ها میتواند به ارزش خانه بی افزاید. او می گوید حتی هر اینچ از این افزایش ارتفاع میتواند بسیار موثر باشد.

وقتی صحبت از سقف می شود کنی به جزیئات بیشتری توجه میکند. او می گوید: به بیشتر مشتری های خود میگویم که اندازه ها فقط عدد نیستند. دیوارها هم بر حسب اینچ مربع اندازه برداری می شوند.بنابراین وقتی شما سقف را به اندازه ی حتی یک اینچ بالا میبرید میتواند فضا را برای مانورهای هنری و اجرای پنل های دیواری باز تر کند.

 

 

https://fararu.com/fa/news/457138/%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C

 

https://aftabnews.ir/fa/news/674439/%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AF%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1

 

https://www.tabnak.ir/fa/news/1006141/%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2020-%C2%A0

 

https://www.afkarnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-26/1000581-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی