طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی منزل و اداری تجاری

هر ساله، تعدادی روند جدید طراحی دکوراسیون داخلی وارد عرصه ی مد می شود. با آمدن سال جدید صاحبان ملک های تجاری و مسکونی به دنبال روندهای جدید طراحی دکوراسیون داخلی هستند تا بتوانند همان چیزی که مدنظرشان است را داشته باشند. این در مورد صاحبانی که میخواهند در ملک خود به زندگی کنند و ارزش فروش آن را بالا برند و یا به جهت ایجاد تنوع هم صدق میکند.

اگرچه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل علایق شما بسیار حائز اهمیت است اما بررسی کردن سبک های جدید میتواند شما را با امکانات جدید و سبک های جدید و رنگهای جدید آشنا کند. البته موضوع بودجه نیز برای تصمیم به شروع بازسازی از اهمیت بالایی برخوردار است. و یا حتی ممکن است به این نتیجه برسید که تمام فضای شما نیاز به تغییر دکوراسیون داخلی ندارد.

برترین روندهای طراحی دکوراسیون داخلی در سال 2020

قبل از صحبت کردن درباره ی رنگ، سبک، مبلمان و .. در دکوراسیون داخلی منطقی است به سبکهای مختلف درباره ی روندهای طراحی دکوراسیون داخلی سال 2020 اشاره ای کنیم. سه سبک متفاوت اصلی که در روند طراحی دکوراسیون داخلی بسیار موثر می باشد: رنگها و الگوها، پایداری و زندگی سبز، اشکالارگانیک و خاص.

 

 

اینها در بهبود دکوراسیون داخلی منزل چگونه تاثیر میگذارند و اینکه آیا میتوانید خودتان در صورت داشتن توانایی آنها را انجام دهید یا می بایست با یک طراح دکوراسیون داخلی جهت انجام دکوراسیون داخلی منزل قرار داد ببندید.

رنگها و الگوهای غیرمنتظره برای طراحی دکوراسیون داخلی

اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون داخلی گرفته اید و بودجه ی کافی برای این کار دارید، ممکن است فقط به دنبال طرح ها و رنگهایی بروید که مورد علاقه تان هستند بدون اینکه به روندهای جدید طراحی دکوراسیون داخلی توجه کنید. با این وجود ، مهم است که در صورت تمایل به فروش ملک خود در آینده ، از آنچه در آن زمان با ارزش تلقی می شود ، آگاه باشیم. رنگ، کاغذ دیواری، اثاثه یا لوازم داخلی با رنگ ها و الگوهای مختلف برخی از ارزان ترین و ساده ترین روش ها برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی منزل یا دکوراسیون اداری هستند.

 

 

رنگهای خنثی: اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که به کار بردن رنگ طوسی به تنهایی خارج از اصول و قاعده ی رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. اگرچه در دهه گذشته بسیاری از خانه ها از رنگ های بژ قدیمی تر به رنگ خاکستری مدرن تغییر دکوراسیون داده بودند، اما امروز همه چیز فراتر از آن است. اگر تصمیم به استفاده از رنگ های خنثی دارید، بهتر است آنرا با دیگر رنگ ها در کنار هم بیاوردید. ترکیب چوب و فلز یک سبک را بسیار بهتر جلوه داده و تغریبا در هر فضایی خوب می شود. همچنین ترکیب رنگ های سفید و سیاه ویا سفید و خاکستری از ترکیب رنگهایی هستند که هنوز هم جزو ترکیب رنگهای زیبا در امر دکوراسیون داخلی می شوند.

رنگها: وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی معاصر می شود، رنگهای خنثی به گونه ای جدیدتر ظاهر می شوند. طرح های تک رنگ امسال مورد توجه بسیاری از وب سایت های طراحی قرار گرفته اند. این به آن معناست که سقف، کف و دیوارها همگی یک رنگ هستند. درواقع این یک ظاهر دراماتیک به فضا داده که هرکسی آن را برای خانه ی خود نمی پسندد. همچنین این نوع رنگ آمیزی در سخت تر شدن کار فروش خانه تاثیرگذار است.

 

در زیر اطلاعات خاص تری درباره رنگهای برتر دکوراسیون داخلی در سال 2020 کسب کنید.

الگوها: بسیاری از طرح های دکوراسیون داخلی از نقوش هندسی وگل گلی قدیمی و زیبا هستند. اینبار کاغذهای دیواری با نقوش بزرگ وارد عرصه ی دکوراسیون داخلی شده اند که البته برای همه ی دیوارهای یک اتاق استفاده نمی شوند. در سال های گذشته، صاحبان خانه یک دیوار را به با یک رنگ غلیظ رنگ کرده و مابقی دیوارها را سفید یا خاکستری می کردند. امسال،به جای استفاده از یک رنگ غلیظ، برای آن دیوار از الگوهایی استفاده می شود.

 

الگوهای انتخابی شما بدون شک همان هایی هستند که در فروشگاه های دکوراسیون داخلی وجود دارند. این طرحها از نقوش گل گلی تا تصاویر رویدادهای تاریخی را شامل می شوند. از آنها برای دیوار فضای پذیرایی، اتاقهای خواب، کاشی های پشت کابینت آشپزخانه، فرش و ... استفاده می شوند.

طراحی سبز

حتی در بیشتر خانه های لوکس، ایجاد گره ای براساس طراحی سازگار با محیط زیست و زندگی سبز یکی از بهترین روندهای طراحی خانه مدرن است که نسبت به هرچیز دیگری از برتری و محبوبیت بالایی برخوردار است. صاحبان خانه و صاحبان ملکهای اداری و تجاری درصدد فهمیدن اهمیت استفاده از متریال های ارگانیکی که به طبیعت آسیب نمیزنند در آمده اند.

 

در زمان تهیه مبلمان و اثاثیه منزل و یا اداره ی خود، سعی کنید که اکثر برند های معروف و محبوب را بررسی کرده و دریابید که آنها ایده پایدار بودن لوازم آنها بر چه اساسی است. چیزی مثل چوب بامبو برای کف، فرشهایی از جنس فیبر نارگیل، الیاف، پارچه های کتان، تایل های سنگی، همه و همه ظاهر زیبا با رویکردی سازگار با محیط زیست ارائه می دهند.

الگوهای ارگانیک

با ترکیب جدید از سرزندگی و هیجان در زندگی سبز و سازگار محیط زیست، گرایش به سمت استفاده از اشکال سخت و غیر قابل انعطاف کمتر می شود. به جای استفاده از اشکال هندسی گوشه دار در فضا مثل درهای مستطیلی، صندلی های ساده مکعبی و ...، می توانید از نمونه های ارگانیک استفاده کنید؛ مثل صندلی های کرو(CURVE).

طراحی دکوراسیون داخلی با رویکرد آینده نگری در سال 2020

قسمت بزرگی از تغییر دکوراسیون داخلی منزل و یا دکوراسیون اداری محل کار شما به گونه ای باید باشد که در سال های جدید پایدار باشند و زود از مد خارج نشوند. از این گذشته، همه ی مالکان خانه تمام عمر خود را در یک خانه زندگی نمیکنند. درواقع می بایست خانواده ها هنگام تصمیم گیری در مورد پروژه های بازسازی ، به فروش در آینده توجه کنند.

این درمورد دکوراسیون اداری و تجاری نیز صدق می کند. زمانی که یک شرکت رشد می کند و نیرو های جدید استخدام میکند ممکن است برای داشتن فضای بیشتر تغییر مکان بدهند. اگر در زمان اجرای دکوراسیون داخلی محل کار خود، طرحی منسوخ و قدیمی را اجرا کنید ممکن است نتوانید هزینه ی صرف شده را دوباره زنده کنید.

اگر میدانید که در یک زمان نه چندان دور به فضای جدید اسباب کشی می کنید، پس بهتر است از یک سبک دکوراسیون داخلی ملایم و مداوم در گذر زمان استفاده کنید. بنابراین اگر قرار است در یک یا دو سال آینده آنجا برای فروش بگذارید پس بهتر است از طرح ها و رنگهایی که ممکن است مورد پسند همه نباشد است. در عوض میتوانید این تغییرات دکوراسیون داخلی را با استفاده از تکه ای از هنر مثل یک دیوار نقاشی شده، پارچه ها و اکسسوری و المان های تزیینی اعمال کنید.

رنگ جدید در دکوراسیون داخلی

رنگ برتر سال 2020 آبی کلاسیک، آبی پر رنگ و کم رنگ می باشد و از دیوار های اتاق ها گرفته تا تایل های تزئینی آشپزخانه مورد استفاده است. این رنگ در بسیاری از پروژه های بازسازی امسال بکار برده شده است.

 

همانطور که در بالا ذکر شد، رنگ های ملایم همچنان در دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری و تجاری بکار برده می شود. تلفیق یک رنگ غلیظتر با این رنگ های ملایم یک ظاهرخیلی زیباتری را به محیط می دهد. با دیوارهای به رنگ خاکستری تیره مایل به آبی و مبلمان به رنگ سفید و خاکستری(ترکیبی) یک کنتراست رنگیدر فضا ایجاد می شود اما قطعا با کف مشکی و دیوارهای به رنگ ملایم کنتراست بیشتری در فضا ایجاد خواهد شد. استفاده از رنگ آبی، سبز، بنفش تیره، رنگ های ملایم و... برای کوسن ها و فرش ها و ... باعث می شود تا ضمن به روز بودن ، سبک شخصی شما تقویت شود.

این بدان معناست که صرفا نباید از رنگهای تیره در دکوراسیون داخلی فضای خود استفاده کنید. برخی از رنگ های محبوب دیگر مثل آبی لاجوردی، سبز زمردی،رنگ های زمینی مثل قرمز مایل به قهوه ای و زرد اخرا و ... در خود درخشش خاصی دارند.

 

جدید ترین ویژگی های طراحی دکوراسیون اداری و تجاری در سال 2020

فضاهای تجاری از یک دکان نبش خیابان گرفته تا یک اداره ی خیلی بزرگ یک دکوراسیون داخلی پایه ای دارند. این نه تنها راحتی کارمندان و مشتری ها را افزایش می دهد، این حس را که این شرکت به روز، محبوب و مشهور است. همه ی سبک های ذکر شده در بالا درخور یک فضای اداری و تجاری نیز هستند. برای مثال یک اداره ای که در دکوراسیون داخلی آن از رنگ های سفید و سیاه با الگوهای هندسی برای برای ارائه ظاهری مدرن در فضا استفاده شده است بسیار محبوب تر از آن اداره ای است که فقط از رنگ بژ بدون هیچ طرح و الگویی استفاده کرده است.

 

وقتی صحبت ازویژگی دکوراسیون اداری و تجاری می شود باید گفت که نسبت به سال های گذشته بسیار تغییر کرده است. اگر انتظار بیشتری برای بالا بردن زیبایی فضا از تایل ها و فرش های جذابی که در کف بکار برده می شود دارید، کاغذ دیواری میتوانند در این زمینه به شما کمک کنند. استفاده از مواد ارگانیک نه تنها حد سود و ترازنامه شرکت را افزایش می دهد، بلکه درمورد آنچه برای شرکت حائز اهمیت است به مشتریان می گوید.

 

در پایان، روند طراحی دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری و تجاری در سال 2020 امکانات زیادی را برای سلیقه ها ، نیازها و بودجه های مختلف ارائه می دهد. اجرای یک دکوراسیون داخلی مناسب می توانند یک خانه یا دفتر منسوخ شده را به چیزی مناسب برای دهه جدید تبدیل کنند. حتی اگر بودجه کافی برای اجرای یک دکوراسیون درخور فضای خود را ندارید، انتخاب متریال های ارگانیک و سازگار با محیط زیست، استفاده از رنگ های سرزنده و الگوهای زیبا و جذاب، میتواند فضای شما را به یک محیط کاملا زیبا و به روز تبدیل کند.

 

 

https://fararu.com/fa/news/457138/%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C

 

https://aftabnews.ir/fa/news/674439/%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AF%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1

 

https://www.tabnak.ir/fa/news/1006141/%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2020-%C2%A0

 

https://www.afkarnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-26/1000581-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی