طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

طراحی و اجرای فضای سبز

در حالی که برای سال جدید آماده می شویم ، به دنبال روند داخلی هستیم که در انتخاب خانه و سبک زندگی ما در سال 2021 تأثیرگذار خواهد بود. از اهمیت روزافزون مواد پایدار گرفته تا المان های منحصر به فرد دکوراسیون داخلی، در اینجا ذکر شده تا با یک چیدمان هیجان انگیز وارد سال 2021 شوید. با توجه به نگرش بسیاری از مردم در مورد زندگی در طول سال 2020، کارخانجات نساجی از طراحان خود خواستار طرح های خاص و ویژه در سال 2021 شدند.

1- دکوراسیون روستایی

 

 

این سبک از دکوراسیون داخلی منزل که عموما مورد پسند افراد است، برای افرادی مناسب است که دکوراسیون داخلی منزلشان به سبک مدرن بوده و میخواهد جزئیات بیشتری را به فضا اضافه کند. البته این سبک بیشتر در خانه هایی جالب است که در آن سازه ساختمان مثل تیغه ها در فضای داخلی نمایان باشد و یا پوشش کف از چوب است و .. در هر صورت حفظ تعادل بین اجسامی که استفاده می شود مهم است و باید از قطعات قدیمی و جدیدی که در کنار هم همخوانی دارند استفاده شود.

2- صنایع دستی

 

 

روند جدید هنرها و صنایع دستی جنبش نمادین قرن نوزدهم را که از انقلاب صنعتی به وجود آمده است ، در بر می گیرد. این جنبش برای اصلاح چگونگی ساخت اشیاء و معکوس کردن اثرات مخرب تولیدات تحت سلطه ماشین آلات و افزایش ارزش قطعات تزئینی دست ساز بود.

3- سواحل دوردست

 

 

سبک زندگی آرام هاوایی در سال 2021 دوباره تصور شده است. در حالی که آرزوی گشت و گذارهای گرمسیری را داریم ، فضای داخلی با الهام از سواحل دوردست ، فضای زندگی آرام را ایجاد می کند تا خانه را به مکانی امن و دعوت کننده برای استراحت تبدیل کند.

میتوان از گل و گیاهان طبیعی و یا از پارچه های با چاپ و الگوی گیاهان در داخل منزل استفاده کرد.

4- سبک قدیمی

 

 

اشیاء قدیمی و عتیقه جات در خانه های قدیمی جای دارند. نکته اینجاست که به جای استفاده از آنها برای ارجاع دادن نگاه ها، میتوان از رنگ های قوی استفاده کرد.

5- استفاده از سایه های مینرال

 

 

با استفاده از پارچه های لوکس و پالت های رنگی جوی، میتوان فضایی را ایجاد کرد که برای آرامش روح مناسب تر هستند. همچنین میتوان در این فضا از فلز برای کامل تر شدن دکوراسیون داخلی استفاده کرد. و یا حتی استفاده از سنگ مرمر. در نهایت فضای بوجود آمده طیف خیره کننده ای از رنگ ها می شود.

الگوهای چاپی بر روی پرده ها عموما از صفتهای فصل پاییز و زمستان الهام گرفته شده. ترکیب این روند با نکات برجسته فلزی ظریف احساس زندگی مجلل و در عین حال آسان را برای هر خانه ای ایجاد می کند.(تصویر بالا)

6- رنگهای اقیانوسی

 

 

رنگ فیروزه ای و آبی تیره آرامش خاصی را ارائه می دهد. درواقع این رنگ نماد صلح، آرامش و دوستی می باشد.

در سال 2021 رنگ آبی یکی از ترندهای دکوراسیون داخلی منزل و رنگ مناسبی برای ایجاد یک خانه آرام است.

7- سنت گرایی کلاسیک

 

 

سبک کلاسیک که از قرن های 18 و 19 الهام گرفته شده شامل استفاده از هنرهای کلاسیک، عتیقه جات و قطعات تاریخی می باشد. سنت گرایی و سبک کلاسیک باهم بخوبی کار میکنند و تقریبا در هر خانه ای زیبا می شود و حس هماهنگی و نظم را به هر فضایی وارد می کند.

همچنین در این سبک از تقارن بسیار استفاده می شود که این را حتی در چیدمان مبلمان در تصویر بالا می توان دید.

چالش و هدف این است که زیبایی شناسی سبک های جهانی را از طریق دیدگاه های منحصر به فرد و خلاقانه به دست بیاورید.

8- دکوراسیون داخلی شیک

 

در واقع این روند بر روی لوکس بودن فضا با لوازم قدیمی تمرکز میکند. برای مثال می توانید از مبلمان و لوسترها و آینه هایی استفاده کنید که که هرچند قدیمی شده و یا ممکن است نیاز به ترمیم داشته باشند اما در عین حال زیبا باشند.

9- لوکس بودن به سبک فرانسه

 

اگر میخواهید دکوراسیون داخلی منزلتان به سبک فرانسه ای باشد، از آیتم های تزئینی گالیک و مبلمان با پارچه های شیک استفاده کنید.

10- گیاهان خانگی

 

استفاده از گیاهان هیچوقت از عرصه ی مد در ">دکوراسیون داخلی کنار برده نمیشود . و همیشه در طراحی ">دکوراسیون منازل از گیاهان استفاده می شود. فقظ کافیست تا گیاهی که برای سبک فضای شما مناسب است را پیدا کنید.

  • ۰۰/۰۴/۱۳
  • محمد کاظم پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی