طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک

در این مقاله جیمز تربل ، طراح دکوراسیون داخلی ،نشان می دهد که چگونه می توان با سبک کلاسیک در خانه ظاهر تازه ای بوجود آورد.

طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک را می توان بی انتها نیز نامید؛ برخی ممکن است آن را سنتی بنامند.دکوراسیون کلاسیک ظاهری ساختاری و متعادل ، غنی از لوازم جانبی ، بافت و ظرافت بالایی دارد. اما تلفیق آن با سبک مدرن است که آن را برای یک خانه راحت و دلباز مناسب می کند.

دکوراسیون کلاسیک از قوانین ساده ای پیروی می کند که می تواند متناسب با نوع مدرن شما سازگار باشد. با جایگزینی ساده مبلمان خود شروع کنید.در اینجا چهار عنصر اصلی طراحی دکوراسیون کلاسیک وجود دارد که به خانه شما ظاهری سنتی می دهد.

 

 

1. نقطه کانونی خود را پیدا کنید

نکته کلیدی در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک ، تقارن و نظم است ، قرار دادن مبلمان و یک ظاهر طراحی شده معمولاً در اطراف یک کانون اصلی مانند شومینه برای این هدف کاربردی است. با نگاهی به ظاهر برهنه خانه خود شروع کنید. ترفند، داشتن یک نقطه کانونی است. شاید بتوانید از پنجره بزرگ یا مجموعه ای از درب های فرانسوی استفاده کنید. و یا می توانید به راحتی خط میانی اتاق را پیدا کنید و از آن به عنوان نقطه شروع خود استفاده کنید.

 

 

2- تقارن بهترین کارها را انجام می دهد

برای اینکه چگونگی چیدمان مبلمان خود را انجام دهید ، به تقارن بیندیشید. سعی کنید تصاویر آینه ای ایجاد کنید ، مانند کاناپه هایی که رو به روی هم قرار دارند و یک میز قهوه بین آنها قرار دارد ، یا شاید آن را با یک مبل بلند و دو صندلی تک روبرو مخلوط کنید ، زیرا این امر همچنان تقارن ایجاد می کند.ابتدا به مبلمان بزرگ بپردازید ، سپس در نظر بگیرید که بهترین جا برای آثار هنری و لوازم جانبی شما کجاست. حتی درمورد اکسسوری ها نیز جفت های منطبق معمولاً بهترین نتیجه را در دکوراسیون داخلی کلاسیک دارند.

محل قرارگیری، کلید اصلی دکوراسیون کلاسیک است و هنگامی که این با روش ساده چیدمان مبلمان را انجام دادید، می توانید به راحتی نکات ایجاد دکوراسیون مجلل را پیدا کرده و ظاهر خانه خود را متناسب با آن دکور کنید. دکوراسیون داخلی کلاسیک شامل مبلمان خوش ساخت با جزئیاتی مانند منبت و پایه های تراشیده یا چرخانده شده و همچنین قطعات با جزئیات تزئین شده است. پارچه هایی که دارای بافت و نقش های ظریف و راه راه هایی هستند که با رنگ ها مخلوط می شوند، انتخاب های محبوب تری هستند. شما می توانید با مخلوط کردن قطعات ساده تر و وسایل سنتی تر، با رعایت اصول جایگذاری به یک دکوراسیون کلاسیک دست پیدا کنید.

دو میز قهوه کنار هم می توانند مانند یک تکه بزرگ عمل کنند. سعی کنید دو صندلی غذاخوری در گوشه گوشه اتاق به صورت قرینه قرار دهید.این نظم متعادل است که هماهنگی و احساس کلاسیک را ایجاد می کند.

 

 

4. رنگ ها: از رنگ های ملایم استفاده کنید

از آنجا که دکوراسیون کلاسیک یک عنصر سنتی دارد ، استفاده از یک پالت رنگ طبیعی زیباتر است. به جای رنگهای پررنگ ، به رنگ های زرد ، آبی ، سبز و قهوه ای ملایم فکر کنید. با رعایت اصول معماری درمورد ترکیب رنگها می توانید در زمردی ، آلویی و دیگرالگوهای قوی کار کنید. رنگ سفید یک انتخاب سنتی تر است ، اما استفاده از رنگ سفید شفاف برای تزئینات و جزئیات می تواند تصویری تازه و به روز از سبک کلاسیک ارائه دهد.

به عنوان مثال ، دو صندلی به رنگ یکسان انتخاب کنید و کوسن هایی با همان پارچه یا رنگ پیدا کنید. ساختار و لایه ها نیز مهم هستند. ساختار یا محل قرارگیری اشیا برای ایجاد ظاهر مهم است و تکرار پالت رنگ در فضای اتاق هماهنگی ایجاد می کند.

 

 

4-اکسسوری و هنر

قرار دادن اکسسوری نیز به همان اندازه در دستیابی به احساس انسجام مهم است.

برای کوسن ها ، تطابق رنگ و محل قرارگیری مهم است. آن ها را برای بوجود آوردن احساس رسمی تر بصورت قرینه قرار دهید ، یا آنها را در گوشه های مبل قرار دهید و در انتهای دیگر رنگ ها و الگوها را تکرار کنید. شاید آینه طرح روی مبل روبرو باشد. برای سهولت کار ، از موارد بصورت ست یا جفت استفاده کنید. گروه ها را بر اساس شکل گروه بندی کنید ، یا از دو مورد مختلف در اندازه یا رنگ مشابه استفاده کنید و آنها را به صورت آینه ای قرار دهید تا به یک دکوراسیون کلاسیک برسید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی