طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون منزل-دکوراسیون کلاسیک- طراحی دکوراسیون داخلی

6- آرت مدرن

 

 

این سبک در اواسط قرن، مدرنیته را با مینیمالیسم ایده آلیستی ترکیب می کند. بر خلاف سبک دکو، سبک مدرن طرح های مخروطی ، گرد و تاکید بیشتری دارند. غالباً ، آنها با خطوط موازی تزئین می شوند. خانه هایی که دکوراسیون داخلی آنها به سبک مدرن است اصولا دارای یک پالت رنگی کاملاً سفید هستند و به جزئیات صاف و جزئیات تزئینی کمی متکی هستند. درها ، پنجره ها و سایر عناصر معماری دارای گوشه های منحنی هستند. بافت های خام و طبیعی مانند فلز ، کاشی تراکتا ، بتن و شیشه نیز در تمام خانه گاها استفاده شده و باهم مطابقت دارند. کلید دکوراسیون داخلی به سبک مدرن، سادگی است. در این سبک الگوهای تزئینی کمیاب هستند. در عوض ، رنگ های خنثی واقعاً کمک می کنند تا گزاره ای قوی ارائه شود. مبل ها لبه های گرد دارند و از رنگ های متضاد مانند سیاه و سفید استفاده می کنند. عموما از نوع براق آنها استفاده میشود تا احساس مدرنی به دکوراسیون بدهد. چراغ های زمینی و رومیزی به سبک هنر مدرن هستند. این لامپ ها معمولاً دارای شیشه های مات هستند و همچنین از شیشه ساخته شده اند. از طراحان برجسته هنر مدرن می توان به ریموند لووی ، پاول فرانکل ، نورمن بل گدز و گیلبرت رود اشاره کرد.

7- مکتب هنری آرنوو

 

 

سبک طراحی خانه نو نو از لحاظ ویژگی جزئیات تزئینی شبیه به هنر دکو همراه با ویژگی های معاصر است. با این حال ، این زیبایی شناسی به جای اشکال دقیق و هندسی ، با خطوط جاری تعریف می شود. قاب در و پنجره ، همراه با مبلمان همه دارای لبه های منحنی ظریف هستند که از منحنی های ظریف تا خطوط خارق العاده اغراق آمیز متفاوت است. نمادها و نقوش آن از پوشش گیاهی آلی و "مجموعه ای از اشکال بیومورفی" استخراج شده است. سایر عناصر رایج طراحی آرنوو شامل الگوهای گل ، پنجره های شیشه ای رنگی ، فرش های شرقی و وسایل نوری فرفورژه و نرده های راه پله است. نورپردازی معمولاً از شیشه یا سنگهایی مانند فیروزه میدمد و شامل عناصر طبیعی مانند انگور ، پرندگان ، شاخه ها و گل ها است. از طراحان برجسته این سبم دکوراسیون داخلی می توان به هکتور گیمارد ، لویی کامفورت تیفانی ، لویی ماژورل و کارلو بوگاتی اشاره کرد.

8- صنعت گرا

 

 

رنگ های گرم ، بافت های ناهموار و تزیینات روستایی همه در این سبک دکوراسیون داخلی گنجانده شده اند. مواد و پایان کارها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به دلیل جزئیات آنها مورد استقبال قرار می گیرند. کابینت های چوبی ، شیرهای برنزی براق و سطوح حکاکی شده همگی در ایجاد یک خانه صنعتگر نقش دارند. فرش ها و پارچه ها دارای الگوهای انتزاعی و گلهای رنگارنگ هستند ، شبیه آنچه در خانه ای به سبک سنتی می یابید. مبلمان در این سبک دکوراسیون داخلی از مبلمان ظریف اما نسبتا ساده استفاده می شود. همین موضوع برای وسایل روشنایی نیز کاملاً صدق میکند.در دکوراسیون خانه به سبک صنعتی می توان از لوسترهای آویز دست ساز گرفته تا آباژور های رومیزی و گلدان شیشه ای استفاده کرد. از آنجا که تمام مراحل با دقت تمام با دست انجام می شود ، هر مبلمان و روشنایی تقریباً یک نوع است.

9- هنر و صنایع دستی

 

 

دکوراسیون خانه هنر و صنایع دستی ، عناصر داخلی را از تعدادی سبک مختلف ، از جمله هنر نو و صنعتگر می گیرد. این جنبش طراحی در پاسخ به تولید انبوه صنعتی شدن بوجود آمد. بر خلاف سبک های احیای تاریخی ، مبلمان در این سبک تمایل دارند که فرم دقیق تر و سختگیرانه تری را بپذیرند. مبلمان دست ساز ، تزئینات چوبی ساخته شده از بلوط یا چوب ماهون ، همراه با شیشه های رنگی و کاشی و سرامیک ، همه مواردی هستند که این نقش و نگار داخلی را تشکیل می دهند. این سبک آغشته به طبیعت گرایی ، دارای یک پالت رنگی است که به طور معمول از زمین الهام گرفته و شامل آجری ، قهوه ای ، سبز مریم گلی است. کلید دیگر این سبک دکوراسیون داخلی عناصر داخلی است. کابینت های آشپزخانه ، کتابخانه ها ، قفسه ها ، نیمکت ها و وسایل روشنایی به طور معمول در دیوارها تعبیه می شوند تا به خوبی با معماری ترکیب شده و اتحاد در خانه ایجاد شود.در نورپردازی معمولاً از رنگهای گرم مانند مسی یا برنز استفاده میشود. طراحان برجسته هنر و صنایع دستی شامل ویلیام موریس ، گوستاو استیکلی ، چارلز رابرت اشبی و ریچارد باری پارکر هستند.

10-آسیایی

 

دکوراسیون داخلی به سبک شرقی یا آسیایی زیرمجموعه ای از سبک معاصر است که در آن تمرکز بر روی خطوط تمیز و براق و اشکال چشمگیر است. اغلب حالتی آرام را به شما القا می کند. در خانه های به سبک آسیایی ، شما می توانید با طبیعت ، اتاق های سنگ فرش شده ، فضای سبز تزئینی و غرق در سنگ مشاهده کنید. همچنین بر عناصر طراحی طبیعی مانند کاشی چوب و بتن تأکید شده است. از آنجا که دکوراسیون داخلی به سبک آسیایی تمیز و آرامش را مورد توجه قرار می دهد ، مبلمان چند منظوره غالباً برای مبدل سازی محل نگهداری استفاده می شود که این امر آن را به سبکی موثر در فضاهای کوچک تبدیل می کند. عثمانی ها و نیمکت هایی که برای باز کردن فضای سازماندهی باز می شوند در خانوارهای آسیایی رایج است. مبل ها و صندلی ها با بالش های ابریشمی در رنگ ها و نقش های متنوع تزئین شده اند. وسایل روشنایی به همان اندازه مبلمان، زیبا و کاربردی هستند. آباژورهای رومیزی کامل با الگوهای پیچیده لوازم جانبی مناسب برای هر اتاق در خانه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی