طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

دکوراسیون آشپزخانه

در سال و 2021 2020 ، بسیاری از ما بیش از هر زمان دیگری در خانه می گذرانیم ، و روش های آشپزی ، سرگرمی ، کار و استراحت در خانه های ما به طور قابل توجهی تغییر کرده است. اکنون ، ظاهر و عملکرد آشپزخانه ها نیز تغییر کرده است. در این جا قصد داریم آنچه را که در آینده ی دکوراسیون این فضا قرار دارد در سال 2021 به اشتراک بگذاریم. بهداشت و پاکیزگی از اولویت های اصلی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است در حالی که عملکرد همچنان مهم است.

 

 

1- استفاده از رنگ های گرم

در حالی که رنگ سفید همچنان رنگ مورد کارفرمایان برای دکوراسیون آشپزخانه است ، سایه های گرم به زودی از رنگ های سرد سالهای اخیر بر می آیند. PPG برای پالت سال 2021 خود ، سه رنگ را منتشر کرد که با بژ گرم و با سایه های نارنجی و آبی برجسته شده است. ایمی دوناتو ، مدیر ارشد بازاریابی رنگ در PPG Paints ، می گوید: "آرایشگران جهانی رنگ ما به سمت رنگ های گرم گرایش دارند که احساس ترحم و راحتی را برانگیخته اند." "وقتی دنیا اتفاقاتی را ایجاد می کند که باعث ناآرامی می شود ، ما تمایل داریم که به طور طبیعی به سمت این رنگ ها حرکت کنیم. این رنگ های راحت مانند غذاهای راحت هستند. هر دو هنگام مواجهه با ناشناخته ها احساس آشنایی و عادی خاصی ارائه می دهند. " دوناتو توصیه می کند رنگ های خوش بینانه را با رنگ سبز ، رنگ های طبیعی چوب ،طلایی و بافت های متناسب ترکیب کنید.

 

 

 

2. سبک ارگانیک

زیبایی جدید آشپزخانه در حال افزایش است. در گزارش روند سالانه انجمن ملی دکوراسیون آشپزخانه و حمام (NKBA) ، سبک طبیعی و ارگانیک به سه سبک طراحی آشپزخانه برای سال 2021 اشاره دارد.(از 10 در سال 2019). سبک متکی به همان خطوط تمیز آشپزخانه های معاصر و انتقالی هنوز محبوب است ، اما با ظاهری ساخته شده بر روی گرما و بافت مواد طبیعی.

لورا مولر ، مدیر عامل و طراح اصلی Four Point Design می گوید: "یک پالت نرم ، سبک و خنثی را انتخاب کنید تا بعد از گذشت مدتی چشمتان اذیت نشود. به حداقل رساندن تضاد رنگ بین تزئینات ، دیوارها و سقف ها، فضای اتاق را باز می کند. او پیشنهاد می کند برای تکمیل نرمی و لطافت از جنس مات یا براق استفاده کنید و طرح های بیوفیلک ، مانند گیاهان داخلی را فراموش نکنید.

مولر همچنین تأکید می کند که این سبک، تطابق موادی را که از مواد ارگانیک ، الهام گرفته از طبیعت (به عنوان مثال کف پوش به ظاهر چوبی)، مانند وسایل روشنایی کم مصرف ،بسیار مورد مصرف است. او می گوید: "دیگر" طبیعی و ارگانیک "مترادف با جو بوهمی و خاکی نیست." "پایان کارهای امروزی، لوکس بودن ، براقیت ، مدرن و تقریباً با هر سبک طراحی و بودجه ای که بتوان تصور کرد مناسب است."

 

 

3. شیرهای لمسی

نصب شیرهای جدید یک بروزرسانی سریع و آسان در دکوراسیون آشپزخانه است که بسیاری از صاحبان خانه در سال 2021 انجام می دهند. این میتوناد بر اساس افزایش آگاهی ما از بهداشت در خانه یا تقاضای فزاینده برای قابلیت های هوشمند باشد. البته شیرهای آشپزخانه بدون لمس همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده اند" جاناتان بردلی ، مدیر خانه هوشمند در کوهلر.

بر اساس گزارش روند 2021 NKBA ، شیرهای کنترل حرکت و همچنین شیرهای لمسی از محبوبیت بیشتری نسبت به شیر آشپزخانه اهرمی سنتی برخوردار هستند. و برای اولین بار شیرهای فعال شده با صدا در گزارش ظاهر شدند. این ویژگی جدید شیر آب نه تنها از بهداشت بیشتری برخوردار است بلکه می تواند به شما در داشتن دکوراسیون لوکس تر آشپزخانه نیز کمک کند. بردلی می گوید: "اکنون ، از طریق دستورات ساده می توانید آب را باز کنید تا دستان خود را بشویید.

حالا که تماس دست با شیرهای آب کمتر شده و دیگر اثر انگشتان روی آن باقی نمی ماند میتوانید از براق ترین ها استفاده کنید.

اگر رنگهای گرم تری در آشپزخانه شما کار می کند ، Donato شیرهای مشکی مات را برای "احساس غنی تر و گرمتر از فولاد ضد زنگ سنتی" توصیه می کند.

 

 

4- هودهای تزئینی

امروزه آشپزخانه ها از تهویه پنهان دور شده و به عنوان یک کانون تزئینی به هود روی می آورند. اما برای برجسته شدن نیازی به تزئین نیست. هودی که فراتر از مشخصات کابینت باشد یا دارای رنگ برجسته باشد ، می تواند تا حد زیادی کمک کند.

آریانا لواتو ، مالک و طراح اصلی شرکت Honeycomb Home Design ، در پاسخ به ویروس کوید 19 پیش بینی می کند برای سال 2021 از طرح های پاک استفاده شود. لوواتو می گوید: "هودهای آشپزخانه به شکل مربع و با مواد دال روبرو ، به دلیل سبک مینیمالیستی برای سهولت تمیز کردن ، بسیار محبوب خواهند بود."

به جای جزئیات برجسته ، تأکید بر روی انواع مواد مورد استفاده در هودهای مرتب خواهد بود. او می گوید: "انتظار داشته باشید که موادی مانند مرمر ، چینی نازک روکش ، یا گچ را برای هود مشاهده کنید ، و آن را به یک قطعه بیانی تبدیل کنید." به ویژه ، برای ایجاد این عناصر چشم نواز به دنبال مواد طبیعی و رنگ های چوبی باشید.

 

5. افزایش فضای ذخیره سازی

از سال گذشته تا کنون نه تنها زمان و آنچه ما می پزیم تغییر کرده، بلکه سرآشپزهای خانگی نیز لوازم کوچک ، ظروف و سایر مواد غذایی را خریداری کرده و در خانه انبار میکنند. پس در فضای آشپزخانه احساس کم جایی بووجودآمده است. این بسته به نیازهای فردی و فضایی که با آن کار می کنید به روش های مختلفی آشکار می شود ، اما در سال 2021 دو مکان ذخیره سازی آشپزخانه وجود دارد: انبارها و فریزرها. سوزان سرا ، طراح آشپزخانه و رئیس سوزان سرا Inc می گوید: "فریزر یکی از بهترین مکان ها برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی است" ، این احساس امنیت فوق العاده ای را در این اوقات ناامن ایجاد می کند. " انتظار می رود فروش فریزرهای مستقل و کشوهای یخچال فریزر افزایش یابد ، یا صاحبان خانه به سادگی یخچال فریزر موجود را با یک واحد بزرگتر و مناسب تر جایگزین کنند.

آشپزخانه ها همچنین حجم بالاتری از کالاهای انبار و لوازم کوچک مانند نان ساز ، سرخ کن و قابلمه ها را در خود جای می دهند. سرا می گوید: "با توجه به اینکه فضای پیشخوان کالایی گرانبها در اکثر آشپزخانه ها است ، باید فضاهای جدیدی برای وسایل کوچک پیدا شود." برای بازگشت به انبارهای اختصاصی ،کابینتهای کمدی به عنوان سازمان دهندگان آشپزخانه برای جای دادن این ابزارهای جدید و کالاهای خشک بسیار مناسب هستند. Serra می گوید ما همچنین شاهد مبلمان مستقل و کابینت دیواری خواهیم بود که به عنوان راه حل های مناسب برای فضا شناخته می شوند.

 

6. اتصالات قوی در فضای باز

بیماری کوید 19 بسیاری از صاحبان خانه ها را تشویق کرد تا در سال 2020 فضای داخلی را بیرون بیاورند. یکی از عناصر اصلی طراحی در آشپزخانه های امسال ارتباط بصری و فیزیکی با فضای باز خواهد بود. مولر می گوید از درهای دو لنگه و پنجره های بزرگتر ، به ویژه پنجره هایی که تقریباً روی پیشخوان قرار می گیرند، برای ایجاد "نمای شیک تر " استفاده می شود. همچنین کاربردی است: این پنجره ها و درها جریان هوای تازه را امکان پذیر می کنند. مولر اعتراف می کند که این تغییرات می تواند هزینه بر باشد.

 

7. جزایر بزرگ

بر اساس گزارش روند 2021 NKBA ، جزایر بزرگ (اندازه حداقل 24 فوت مربع) جزو اصلی آشپزخانه پس از همه گیری هستند. جزیره آشپزخانه علاوه بر اینکه به عنوان مکانی برای آماده سازی غذا ، پخت و پز و انبار غذا است، برای کار و مطالعه در مراکز فروش زیاد توسعه یافته است.

عملکرد جزایر به عنوان میز ناهار خوری نیز محبوب خواهد بود. تغییراتی در چیدمان که نشان دهنده روند وسیع تری از قرارگیری بیشتر صندلی های آشپزخانه است. سارا رابرتسون ، بنیانگذار و طراح اصلی Studio Dearborn ، می گوید: "وقتی افراد بیشتری در آشپزخانه مشغول انجام چندین کار در یک زمان در جزیره هستند ، صندلی های اضافی بسیار مهم است."

اگرچه یک بازسازی می تواند به ایجاد یک جزیره کامل برای انجام همه کارها کمک کند ، اما رابرتسون می گوید این یک نیاز نیست. "یک ترفند هوشمندانه برای گسترش یا اضافه کردن یک واحد کشوی فلزی یا کمد در انتهای جزیره شما است. او می گوید: "این می تواند فضای کشو و همچنین یک سطح کار را اضافه کند." شما فقط باید مطمئن شوید که کشوها به اندازه کافی مقاوم هستند تا بتوانند وزن شما را تحمل کنند.

 

کوره های مخصوص

به گفته کارشناسان برتازونی ، صاحبان خانه در حالی که وقت بیشتری را برای پخت و پز در خانه می گذرانند در اجاق های کمکی و مخصوص برای کارایی بیشتر سرمایه گذاری می کنند. به عنوان مثال ، یک اجاق با سرعت همرفت می تواند یک محدوده سنتی را با یک محلول پخت و پز انعطاف پذیر تقویت کند که هم اجاق های سنتی و هم مایکروویو را به یک محصول واحد تبدیل کند. می توانید همه را با یک واحد پخته ، کوک کنید و مایکروویو تهیه کنید.

به گفته طراح Brynn Olson ، این اجاق های اضافی همچنین نشان دهنده افزایش آگاهی صاحبان خانه و تمایل به یک سبک زندگی با سلامتی بیشتر است. اولسون می گوید: "از نظر عملکردی ، ما شاهد روند عظیمی در قطع مایکروویو در ازای اجاق گاز بخار هستیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی