طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

انواع سبک های دکوراسیون داخلی منزل

خواه آیتم هایی که در پویایی دکوراسیون منزل موثر هستند را بشناسید خواه نه، خود را موظف میدانیم تا از طراحان داخلی و اعضای تیم Dekor Aid بخواهیم تفاوت ها و اانوع نکااتویده های جدید در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک را برای مشتریان ما تعریف کنند.

سبک مینیمال

 

 

یکی از کاملاً سبک مدرن طراحی دکوراسیون داخلی که باید مورد توجه قرار گیرد ،سبک مینیمال است. مردم سبک مینیمالیسم را با سردی شدید و بی روحی و کسل کننده بودن کنده اشتباه میگیرند. درواقع اصلاً چنین نیست. حتی یک طراحی گرمتر از طراحی داخلی (مینیمالیسم گرم) کاملاً گرم است که سرشار از هیچ ظرافت و ظرافت تمیز است.در واقع این سبک میتواند بصورت کاملا گرم و به دور از شلوغی ایجاد شود.

به راحتی ، کارایی و ظرافت فکر کنید. نکته کلیدی در اینجا این است که اتاقها را با ساختاری بدون تصویر و وسایل تزئینی سادهم ناسب که هدف دو منظوره داشته باشند ، ویرایش کنید.

وقتی به سبک های طراحی داخلی ساده فکر می کنید ، به یک گالری هنری مدرن یا موزه به عنوان یک مرجع فکر کنید که رویکرد هنرهای به نمایش گذاشته در آن در کنار هم برای پر کردن فضا از ضروری ترین وسایلی است که از یک جنبه درام زنده یا ارگانیک یا انتزاعی برخوردار هستند.

معاصر

 

 

اگرچه مردم معمولاً سبک های مدرن طراحی دکوراسیون داخلی را با طراحی دکوراسیون داخلی معاصر اشتباه می گیرند ، اما تفاوتی بین این دو وجود دارد که آنها را به بی نظیر و متمایز از هم می کند.

سبک معاصر کاملاً لحظه ای است در حالی که سبک های مدرن طراحی داخلی تقریباً می تواند به معنای آینده نگر بودن از دهه 50 باشد. گرایشهای سبک طراحی دکوراسیون داخلی معاصر نیز آزادی بیشتری دارند زیرا مدرن معمولاً در اشکال مربع ، خطوط گرافیکی و نوع خاصی از مدرنیته ثابت می شود.

سنتی

 

 

وقتی صحبت از سبک های دکوراسیون داخلی می شود ، تقریباً همه چیز ریشه در ایده های سنتی طراحی داخلی دارد و دلیل خوبی هم دارد. همانطور که گفته شد ، شما می توانید با ترکیب قطعاتی که با شخصیت و سبک زندگی شما خوانایی دارد، طراحی داخلی به سبک سنتی را کاملاً مختص خود بسازید.

مطمئناً ، پس از بررسی معنای سبک های سنتی طراحی داخلی و نگاه کردن به تصاویر روبه رو، احتمالاً از خود می پرسید که تفاوت بین طراحی داخلی سنتی و سنت چیست؟

آنچه ایده های طراحی داخلی سنتی را به خودی خود متمایز می کند، ترکیبی از یک ظاهر طراحی شده دکوراسیون و استفاده واقعی از وسایل سنتی است که با عناصر مدرن مخلوط شده است و باعث می شود فضای اتاق بیش از حد به یک سبک خاص تبدیل نشود.

بهترین طراحی دکوراسیون داخلی به سبک سنتی دارای تعادل در ترکیب غیر منتظره است در حالی که به شما گرما در خانه و احساس آرامش می بخشد.

سبک راستیک(روستایی)

 

 

تزئینات روستایی با الهام از فضای بیرونی و ترکیبی از سبک های دکوراسیون خانه و مزرعه ، بر روی جلوه های طبیعی و آب و هوایی ، چوب خام ، سنگ و چرم ، با لمس های غیر منتظره و خم پیچیده ، تأکید می کند.

ما عاشق این هستیم که اتاق ترکیبی از وسایل بیانیه سازی متنوع مانند مبل های شرپای مخمل خواب دار سفارشی ، آویزهای الهام گرفته از صنعت و صندلی های چرمی منحصر به فرد است. همانطور که گفته شد ، همه ما به دنبال سبک های مدرن طراحی دکوراسیون داخلی هستیم که با ترکیب عناصر مختلف یک اتاق را به زیبایی تحقق می بخشد.

کشور فرانسه

 

شبیه به سبک های طراحی مدرن ،دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی ترکیبی از عناصر طراحی داخلی فرانسوی شیک و خانه های کشاورزی پر از جذابیت و بزرگ است.

برای خانه خود ، توجه داشته باشید اتاق با مبل کم در عصر خود ، صندلی های لوئیس VI با چاپ مدرن هندسی مربوط به اواسط قرن ، ترکیبی از قطعات هنری و میز قهوه خوری ، به عنوان یک چیز متنوع ، در عین حال خوب می باشد.

قدیمی اما شیک

 

پس از به دست آوردن محبوبیت گسترده در اواسط دهه 80 و 90 به عنوان یکی از بهترین سبک های طراحی دکوراسیون منزل و هنگام تلاش برای برانگیختن کالیفرنیا، ساختمان های قدیمی ام شیک با واکنش شدید مواجه شد که تحت عنوان دیزاین مادربزرگ نامگذاری شده است. اگرچه این کاملا نادرست است.

برای مبتدیان ، کلمه شیک ریشه در طراحی و مبلمان قدیمی فرانسوی کاملاً راحت دارد و از همه مهمتر ، دارای جذابیت بی نظیر و الهام بخش قدیمی است.

رنگ های ساحلی

 

اگرچه ما طرفدار هر نوع سبکی برای دکوراسیون داخلی منزل نیستیم ، اما در مورد ترکیبی ویرایش شده از عناصر خانه های ساحلی چیز جدید و اطمینان بخشی وجود دارد.

طراحی داخلی ساحلی دارای محیطی سبک و روشن هستند که اغلب در رنگ ههای خنثی اما پر جنب و جوش اند تا اشعه های خورشید را خنثی کنند. پالت های رنگی ساحلی رایج شامل سایه های آبی روشن و سبز با الهام از اقیانوس همراه با مجموعه ای از رنگ های کرمی و مواد خنثی برای یک روز آرام و در عین حال ظریف است.

پروژه های مورد علاقه ما با الهام از ساحل ، مانند این اقامتگاه در سانفرانسیسکو ، غالباً دارای سبک های طراحی داخلی معاصر هستند که زیبایی را به طور غیرمنتظره ای معاصر جلوه می دهند.

سبک سلطنتی هالیوود

 

این سبک از دهه 40 تا 60 بسیار محبوب بوده و در اواسط دهه بازگشت دوباره داشته است90 ، Hollywood Regency یکی از بی انتها ترین و در عین حال سرگرم کننده ترین سبک های طراحی دکوراسیون داخلی است که می توان آن را در نظر گرفت زیرا با زیبایی و لمس ها و شبح های الهام گرفته شده از Art-Deco با حس اوج گرفتن در دنیای سلطنتی ترکیب می کند. زرق و برق و جلا ترکیبی از وسایل فرانسوی دوره ای ، خطوط تمیز ، رنگهای پر جنب و جوش و یادداشت های فوق العاده پر زرق و برق را که از طریق کریستال ، آینه و سطوح و جلای بسیار درخشان به ارمغان آورده اند ، در نظر بگیرید.

گرچه می توان آن را یکی از کاربردهای طراحی داخلی به سبک سنتی دانست ، اما در مورد سبک های طراحی داخلی Hollywood Regency هیچ چیز قدیمی در وجود ندارد ، اما همیشه دارای یک انرژی مدرن است.

سبک اسکاندیناوی

 

سبک های طراحی داخلی اسکاندیناوی که به طور فزاینده ای محبوب هستند ، بر سادگی تمیز و آرام تأکید می کنند که از نظر جذابیت جهانی است. دکوراسیون اسکاندیناویایی کاملاً کاربردی و تا حدی کم ، اشکال ارگانیک را بطور ظریف و جذابیت آرام در فضاهای کاملاً سفید با زیر رنگ خاکستری برجسته می کند. نکات رنگی از طریق هنر و یک پارچه منفرد مانند فرش کوچک به ارمغان می آورد.

طراحی داخلی اسکاندیناوی یکی از ساده ترین مهارتها در سبک های طراحی دکوراسیون داخلی معاصر بوده و در آن همه چیز در مورد ترکیبی متعادل و با دقت ویرایش شده از عناصر است.

مدرن شهری

 

برای دستیابی به نهایت زندگی در جهان ، طراحی Urban Modern برای زندگی در شهرهای عالی مناسب است زیرا با بهترین تأثیرات مدرن و صنعتی با رویکرد الهام بخشی و بی انتها به دکوراسیون وارد می شود.

بوهمی

 

دکوراسیون بوهمی یکی از محبوب ترین و بی انتها ترین سبک های طراحی دکوراسیون داخلی موجود ، نمایانگر آزادی مراقبتی و بدون سر و صدا است که بدون شک بسیار پر طرفدار است. با داشتن ترکیبی راحت و الهام بخش از یافته های عجیب و غریب و مبلمان قدیمی و عتیقه که از سفرهای پرشور و بازارهاو مسافرت تهیه می شود ، سبک ترکیبی همچنین از طریق موارد اضافی کریستال ، جعبه های جواهر باحالتی آرام به نکاتی از زرق و برق روزمره اشاره می کند.

اگر قبلاً با مجموعه ای متنوع از وسایل متمایز برخوردار شده اید و آنها را بایک ایده خوب در کنار هم قرار دهید، این می تواند اتاق نشیمن مناسب به سبک طراحی داخلی بوهمی باشد.

اواسط قرن معاصر

 

احتمالاً یکی از پرکارترین سبک های طراحی داخلی در تمام دوران ها ، مدرن در اواسط قرن از بهترین های دهه 50 و 60 برای احساسی تمیز و الهام گرفته از سبکهای دانمارکی می باشد. سایه های ساده مستقیم، اشکال ارگانیک ، ساختارهای بی صدا و تأکید بر عملکرد از ویژگی های یک سبک مدرن اواسط قرن است. با این اوصاف ، شکستگی کمتر خطوط باعث می شود که به راحتی می توانید طراحی داخلی به سبک سنتی را به روز کنید.

بعلاوه ، وسایل مدرن قرن میانه تقریباً در هر اتاقی زیبا به نظر می رسند و هنگام ایجاد اتاق نشیمن به سبک های طراحی داخلی غنی ، متنوع و عناصر عالی را ایجاد می کنند. و تا آنجا که روند سبک های طراحی داخلی پیش می رود ، این یکی از موارد مناسب برای دکوراسیون خانه است که ما به شما پیشنهاد می کنیم.

صنعتی

 

از آنجایی که این نام مارا به یاد فضای شهری با انبارها و عناصر کارخانه ای می اندازد ، تعجب آور نیست که شیوه های طراحی داخلی صنعتی روحیه ای تمیز ، تا حدودی مردانه به هر اتاق می بخشد. به یک طرح رنگی خنثی ، ماشین آلات بازیابی شده و فلزات و در نهایت بازگرداندن بیانیه ها فکر کنید.

با این اوصاف ، ما توصیه نمی کنیم که در هنگام در نظر گرفتن بهترین سبک های طراحی داخلی برای خانه های کوچک ، به کار صنعتی بپردازیم زیرا این یکی از زیبایی هایی است که فضای زیادی برای تنفس برای استفاده از عناصر الهام گرفته از ماشین آلات غالباً بزرگ نیاز دارد.

با این وجود ، هنگام مشاهده اتاق های نشیمن صنعتی با طراحی داخلی ، می توانید مقادیر کمی از جنبش طراحی را با استفاده از ترکیبات اضافی تزئینی فلز خام که در یک قفسه کتاب یا یک گوشه کوچک در آنجا قرار دارد ، تزریق کنید.

التقاطی

 

این سبک از دکوراسیون داخلی تا حدودی شبیه به دکوراسیون بوهمی اما با جذابیتی کاملاً بزرگ شده می باشد.در طراحی داخلی التقاطی همه چیز در مورد پیدا کردن وسایل پر انرژی است. به پالت ها ، بافت ها و الگوهای رنگی جسورانه فکر کنید و ترکیبی غنی از ابزار و نقاط کانونی را در ذهن ایجاد کنید.

خانه مزرعه ای مدرن

 

اگر گرما ، کاربرد ، راحتی و رویکرد آرام برای طراحی با هم در دستور کار شما قرار دارد ، دکوراسیون مدرن خانه مزرعه گزینه بسیار خوبی است که باید در نظر بگیرید. خانه مزرعه ای گرم و جذاب ، نشانه های خود را از استان برای ترکیبی از کنتراست های کم و زیاد ارائه می دهد که به ویژه برای یک خانواده در حال رشد بسیار زیبا عمل می کند.

در این مورد به عناصر روستایی که اکنون با ترکیبی غنی از صنایع با سبک اسکاندیناوی برای فضاهای منحصر به فرد به روز شده اند ، فکر کنید.

روستایی مدرن

 

سبک مدرن روستایی دارای لایه هایی پویا، ناهموار و ارگانیک برای طراحی داخلی گرم و آرام است. از تیرهای در معرض دید گرفته تا یافته های صنعتی با ظاهری در عین حال طبیعی است.

آرت دکو

 

اگر سلیقه شما به سمت تزئینات نگین مانند سوق پیدا میکند ، این سبک بازگشت به سبک طراحی 1920 بهترین گزینه برای شماست. دکوراسیون داخلی Art Deco تجمل را برانگیخته است. ظریف ، پر زرق و برق و براق ، این سبک به عنوان مظهر سلطنت در دهه 1920 محبوب شد.

ذن آسیایی

 

اگر به دنبال ایجاد یک طراحی غنی از دکوراسیون داخلی در خانه خود هستید ، الهام گرفتن از سبک طراحی ذن آسیایی ممکن است مسیر درستی برای شما باشد زیرا فضای داخلی ذن آسیایی در عین حال کم حجم و منحصر به فرد است.

فنگ شویی

 

فنگ شویی فقط به چیدمان وسایل محدود نمی شود. این بیشتر یک فلسفه برای ایجاد تعادل در خانه شما برای هماهنگی است و مطمئناً احساس آرامش را به زندگی روزمره شما می بخشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی