طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

کاملترین مرجع سبک های دکوراسیون داخلی -پارت ۶

31- دکوراسیون انگلیسی

 

 

دکوراسیون داخلی خانه به سبک انگلیسی احساسی کلاسیک و سنتی را تداعی می کند. پارچه هایی با طرح گل در اطراف پنجره ها آویزان شده اند و مبلمان مانند قاب های تخت ، صندلی ها و میزها دارای روکش چوبی براق با جزئیات تزئین شده هستند. تخت های چهار نفره از ویژگی های مشترک دکوراسیون داخلی منزل به سبک انگلیسی است ، زیرا زیبایی سنتی بی انتها را تداعی می کند. پایه های مبلمان ، بالش و بالشتک های صندلی فضای دنجی را به فضای داخلی می آورند. ذر این سبک پالت های رنگی گرم و جذاب هستند و شما اغلب ترکیبی از صورتی کم رنگ ، سفید خامه ای ، سبز روشن و شرابی را مشاهده خواهید کرد. در فضای دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی تشریفات کم نمایان و بی ریایی وجود دارد ، خواه یک خانه عالی ، خانه شهری یا خانه آجری در انتهای خط باشد. در کتابخانه های کوچک ، قفسه های کتاب از کف تا سقف دیده می شود و اغلب شامل یک مبل چسترفیلد است. این کاناپه های بلند با پارچه های مخمل خواب دار یا چرم غنی عرضه می شوند و با روکش های کاملاً تاج دار و بازوهای نورد شده آنها که قدشان به همان اندازه پشت است ، هستند..

32- انگلیسی روستایی

 

 

دکوراسیون خانه های روستایی انگلیس بر روی گرما ، دنج بودن و جذابیت تمرکز دارند. مبلمان چوبی و تخت خواب های دامن دار ، نیمکت و صندلی هایی که به زیبایی تراشیده شده اند ، فضای داخلی این خانه ها را فرا گرفته است. در این سبک از نشیمن های عمیق با روکش پارچه ای طرح دار معمولاً استفاده می شود. از الگوهای گلدار ، چهارخانه و راه راه اغلب در پارچه و همچنین کاغذ دیواری و عثمانی ها استفاده می شود. سبک روستایی انگلیسی دارای یک پالت رنگی غنی از صورتی ، سبز ، آبی و قرمز است تا احساس استقبال از یک کلبه روستایی را به وجود آورد. پرده های از جنس چیت و والان شیک حتی ممکن است با الگوهای تزئینی کاغذ دیواری مطابقت داشته باشند. لوازم جانبی آنتیک برای افزودن جلوه ای قدیمی استفاده می شود و گیاهان در سراسر خانه روی طاقچه ها و رواق ها قرار می گیرند.

33- سبک اروپایی

 

 

طراحی دکوراسیون داخلی اروپایی ویژگی های ترکیبی جذاب از سبک های سنتی و معاصر است. مشخص کردن این زیبایی شناسی دشوار است زیرا می تواند از تأثیرات بسیاری از کشورها و دوره های زمانی در سراسر قاره اروپا باشد. در خانه هایی که دارای سبک سنتی هستند ، معمولاً منحنی ها و خطوط تزئین شده بیشتری از صندلی ها و کاناپه ها گرفته تا میزها و سینک ظرفشویی ها مشاهده می کنید. خانه ها و آپارتمان های شهری دارای حمام و آشپزخانه کوچکتر هستند که حداکثر استفاده از فضاهای عمومی مثل پذیرایی را دارند. الگوهای پیمایشی و گلدار نیز در دکوراسیون قدیمی بیشتر به چشم میخورند. محیط های مدرن به این اصل متکی هستند که کمتر بیشتر است. کابینت ها ، سطوح صاف و غالباً از دکوراسیون مینیمالیسم و طراحی های اسکاندیناوی الهام گرفته شده اند. در دکوراسیون اروپایی تمرکز کمتری بر رنگ های غنی است و اصولا بر رنگ ها و سایه های خنثی تمرکز دارند. در عوض ، توجه به مواد طبیعی مانند چوب ، سنگ و گرانیت بسیار بالا است. .

34-اکتشافی

 

 

این سبک طراحی دکوراسیون داخلی بر سفر و گشت و گذار تأکید دارد و از بسیاری جهات شاخه ای از طراحی استعمار انگلیس است. میز و صندلی ها اغلب برای حمل و نقل آسان شبیه مبلمان مسافرتی که در آن دوران توسط ارتش انگلیس استفاده می شد ، هستند. توانایی شکسته شدن و حرکت دادن توجه لحظه ای را در واحدهای ذخیره سازی مدولار که با دسته های چرمی و پرچ های برنجی تزئین شده اند نیز دیده می شود. نقشه ها و نمودارها اغلب به عنوان ابزار تزئینی با گوی های قدیمی که میزهای قهوه را آراسته و نقشه های قاب دار آویزان به دیوارها استفاده می کنند. دکوراسیون داخلی به این سبک همچنین گاهی با ظاهری قدیمی خودنمایی میکند. از اشیا عتیقه مانند چمدان های قدیمی و جواهرات می توان به عنوان اکسسوری در این فضاها استفاده کرد. یک صندوق مسافرتی قدیمی ، شخصیت زیادی به یک خانه می بخشد. کارت پستال ها یکی دیگر از ویژگی های این زیبایی است .می توان آنها را قاب کرد یا در یک کلاژ برای یک گالری دیواری منحصر به فرد گروه بندی کرد یا زیر شیشه یک میز قرار داد.

35- خانه های مزارع

 

 

دکوراسیون داخلی خانه های یک مزرعه دارای ویژگی های مشابه خانه های روستایی است. از سفید در همه چیز از مبلمان گرفته تا پارچه استفاده می شود و محیط با استفاده از چوب های فرسوده و مصنوعات روستیک مانند برنز و مس روغنی گرم می شود. صفحات میز چوبی ، قفسه های باز ، سینک ظرفشویی و دیوارهای برجسته آجری طراحی را مشخص می کنند. میزها اغلب میزهای مزرعه ای کلاسیک هستند و از چوبهای با کیفیت مانند افرا یا بلوط ایجاد شده اند. پارچه های تزئینی از الگوهای جذاب مانند صحنه های تاریخی و دامداری برخوردار هستند. از شیشه های ماسون برای نگهداری وسایل ضروری آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده می شود زیرا حس زیبایی و روستایی به فضای داخلی می دهد...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی