طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

40- گوتیک

 

 

این سبک طراحی دکوراسیون داخلی مربوط به قرون وسطا و شاخه ای از معماری رومانسک است. فضای داخلی گوتیک با حسی دراماتیک و مانند قلعه قرون وسطایی می باشد. شاید مهم ترین عنصر سبک گوتیک قوس های نوک تیز باشد. درها ، ورودی ها و پنجره ها را به این شکل نمادین مشاهده خواهید کرد. سقف های طاقدار فضای داخلی چشمگیری را ایجاد می کند. صندلی جعبه ای یکی دیگر از قطعات رایج است که در فضای داخلی گوتیک یافت می شود. این صندلی ها دارای کناره های روکش دار و محل نگهداری زیر صندلی هستند. برخلاف تصور عمومی ، در سبک گوتیک همه چیز در آغوش گرفتن رنگ سیاه نیست. در واقع ، بسیاری از فضای داخلی دارای رنگ های بنفش ، قرمز ، سبز و آبی است. البته از این رنگ ها به میزان کم استفاده می شود. همچنین ممکن است از آنها در شیشه های رنگی استفاده شود..

47- خانه های کنار دریاچه

 

 

خانه های کنار دریاچه بر روی آرامش و سادگی تمرکز دارند ، این دقیقاً همان چیزی است که سبک طراحی دکوراسیون خانه های دریاچه منعکس می کند. در دکوراسیون داخلی این خانه ها نور طبیعی با پنجره هاوارد میشود و نورگیرهای زیبا برای نشان دادن مناظر خیره کننده در فضای باز هستند. برای حفظ تمرکز بر طبیعت ، از پالت های رنگی ساده که از ترکیبی از مواد خنثی تشکیل شده است در سراسر خانه استفاده می شود. پالت های رنگی کاملاً سفید نیز در دکوراسیون خانه دریاچه ای رایج است. عناصر معماری موجود مانند تیرهای سقفی چوبی در معرض دید و دیوارهای آجری و خودنمایی می کنند. همانند سبک های کلبه ای یا ساحلی ، از عناصر موجود در طبیعت برای تزئینات استفاده می شود - ممکن است در سراسر خانه ای به سبک خانه دریاچه ای ، رنگ سبز ، تصاویر حیوانات یا درختان را مشاهده کنید.

48- عصر ماشین آلات

 

 

دکوراسیون داخلی در زمان عصر ماشین آلات دارای ویژگی های مشابه خانه های مدرن و صنعتی اواسط قرن است. با این حال ، موضوعی که در این سبک طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد ، تصویربرداری از ماشین آلات و ویژگی های آن است: سرعت ، قدرت ، کارایی ، دقت و قابلیت اطمینان. نقوش آلی با نماد مکانیکی مانند پیچ و مهره، امواج رادیویی و چرخ دنده جایگزین می شوند [Meikle 2010]. در این سبک تمرکز بر روی مواد اولیه مانند فلز و چوب در اولویت قرار دارد ، که هر دو به ایجاد فضای داخلی خنک ، براق و تمیز کمک می کنند. بافت در دکوراسیون به این سبک مهم است ، زیرا به خانه شخصیت می بخشد. به عنوان مثال ، اتاقی با دیوارهای آجری ، کف سنگی و صفحات میز از جنس استیل متناسب با ویژگی های ماشین آلات است. این سبک دکوراسیون داخلی دارای جلوه ای قدیمی است ، بنابراین شما اغلب قطعات بزرگ مانند علائم جاده قدیمی ، ساعت ایستگاه قطار و لامپ های استودیویی را مشاهده خواهید کرد. پالت های رنگ در این سبک همیشه خنثی هستند و معمولاً ترکیبی از خاکستری ، سفید ، سیاه و قهوه ای و همچنین فلزی مانند برنز ، مس و نیکل هستند. طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ماشین آلات همچنین از هواپیماهای ساده و کشتی های دریایی الهام می گیرند ..

49- قرون وسطایی

 

 

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک قرون وسطا را می توان با دکوراسیون داخلی به سبک گوتیک مقایسه کرد ، زیرا آنها دارای عناصر طراحی مشابه مانند چوب و سنگ هستند. دکوراسیون داخلی قرون وسطا دقیقاً مانند قلعه های قرون وسطایی دارای جزئیات بسیار غنی است و نیمکت ها ، صندلی ها و میزهای بزرگ ، سنگین و منبت کاری شده با تزئینات زیبا را به رخ می کشد. روکش مبلمان، پنجره ، تختخواب و مبلها دارای پارچه های مجللی مانند مخمل ، ابریشم و داماس است. پالت های رنگ در این سبک دکوراسیون به همان اندازه جزئیات موجود در خانه پررنگ هستند. قرمز ، سبز ، طلایی و آبی را می توان از روکش مبلمان گرفته تا فرش و سایر وسایل تزئینی مشاهده کرد. دیوارهای این سبک اغلب با ملیله دوزی های آویزان شده از میله های فلزی و با منگوله آراسته می شوند. .

50- دکوراسیون مدیترانه ای

 

 

دقیقاً مانند دکوراسیون داخلی یونانی ، طراحی مدیترانه تحت تأثیر موقعیت قرار می گیرد. لمس اسپانیا ، یونان و ایتالیا را می توان در خانه های مدیترانه ای مشاهده کرد و این مکان ها از طریق رنگ های روشن و جسورانه تحت تأثیر دریا و آسمان مانند فیروزه ای ، زمردی و زرد زنده می شوند. کاشی و موزاییک تزئینی اغلب در عناصر داخلی مانند کف ، میز ، پیشخوان ها، آینه ها و پشت پرده ها استفاده می شود تا جذابیت روستایی زیبایی را به خانه ببخشد. مبلمان در دکوراسیون مدیترانه ای کوتاه و کم ارتفاع ساخته شده اند. پایه ها روی مبلمان چرخانده شده و به زیبایی از جزئیات استفاده می شود. فضای باز همیشه مورد استقبال قرار می گیرد و بسیاری از خانه ها با استفاده از پنجره ها و درهای کشویی شیشه ای مرز بین داخل و خارج را محو می کنند. پشت بام های کاشی کاری شده قرمز ، مشابه معماری توسکانی ، بسیاری از خانه های مدیترانه ای را زینت می دهد. نرده ها و بالکن ها از جنس آهن فرفورژه نیز از ویژگی های محبوب این دکوراسیون هستند. .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی