طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

51-دکوراسیون مکزیکی

 

 

دکوراسیون خانه های مکزیکی احساسی مشابه به دکوراسیون التقاطی دارند. از رنگهای پررنگ متعددی مانند صورتی روشن ، سبز، نارنجی، قرمز و زرد استفاده می شود. شمعدان ، قابلمه های سرامیکی ، ظروف آهنی و فرش های دست بافت نیز شخصیت را در خانه های در مکزیک به ارمغان می آورد. سفالها اغلب دارای طرحهای پیچیده و رنگارنگ تحت تأثیر گیاهان و جانوران موجود در مکزیک هستند. صندلی ها ، میزها و مبل ها با تأثیرات استعماری اسپانیایی و سبک توسکانی جلوه ای زیبا دارند. مبلمان مکزیکی می توانند با یک چوب تیره و یا چوبی کهنه برای بوجود آوردن زیبایی روستایی و راحت عرضه شوند. نقوش و الگوهایی مانند موزاییک را می توان در کاشی و کوسن ها یافت. بسیاری از کاشی های پشت کابینتی یا حمام مکزیکی دارای کاشی های سنتی Talavera هستند که با دست رنگ آمیزی شده اند. این سفال های رنگی ماژولیکا با لعاب قلع، در اواخر دهه 1600 و اوایل دهه 1700 در صومعه ها و کلیساهای مکزیک رواج داشت...

52- دکوراسیون داخلی مدرن قرون وسطا

 

 

دکوراسیون داخلی مدرن قرون وسطا را می توان در فیلم تلویزیونی معروف "مردان دیوانه" AMC مشاهده کرد ، زیرا این سبک طراحی دکوراسیون داخلی در در دهه های 1940 رواج داشت . خانه های مدرن قرون وسطا به لطف درهای کشویی ، پنجره ها ، نورگیرها و پاسیوها از داخل به بیرون جریان بی نظیری دارند. برای تأکید بر نماهای بیرونی ، پنجره ها غالباً خالی می ماند و با پرده پوشیده نمی شوند. مبلمان در این سبک کاملاً منحصر به فرد هستند. بسیاری از قطعات ، مانند میز نوگوچی ، نامتقارن بوده و دارای اجزای بی شکلی هستند ، که باعث می شود آنها بیشتر شبیه تکه های مبلمان باشند. عناصری مانند کف و تیرهای سقفی به شکل اصلی خود درآورده می شوند ، در حالی که دیوارها با کاغذ دیواری های گرافیکی که دارای الگوهای هندسی جسورانه هستند ، پوشیده میشوند. از جمله طراحان برجسته دکوراسیون مدرن قررون وسطا می توان به فرانک لوید رایت ، چارلز و ری ایمز ، آرن جاکوبسن ، ایرو ساارینن ، لودویگ میس ون در روهه ، ایسامو نوگوچی و هانس وگنر اشاره کرد.

53- مینیمالیست

 

 

دکوراسیون خانه به سبک مینیمالیست عاری از هرگونه آشفتگی هستند و فقط مواردی مانند کاناپه ، میز و وسایل روشنایی را که برای زندگی ضروری هستند ، به نمایش می گذارند. فضای داخلی مینیمالیستی بر سادگی و زیبایی عملگرا تمرکز دارد. شخصیت نه از طریق جزئیات ، بلکه از طریق مواد طبیعی و اقلام ضروری به وجود می آید. اتاق ها تک رنگ هستند و معمولاً از رنگ های خنثی استفاده می شود. دیوارها فقط با یک یا دو قطعه تزئینی مانند بوم یا آینه ساده تزئین می شوند. تمام سطوح از آشپزخانه تا حمام باید کاملاً پاک باشد. مبلمان دارای خطوط تمیز با جزئیات بسیار کم هستند و اصولا از نوعی از آنها که دارای فضایی برای ذخیره سازی است استفاده می شود. دکوراسیون مینیمال معماری تحت تأثیر فلسفه ذن ژاپنی و اصول زیبایی شناختی Ma و Wabi-sabi است ، که ارزش فضای خالی و عدم وجود تزئینات را ارزیابی می کند.

54- Mission (ماموریتی)

 

 

دکوراسیون داخلی به سبک مأموریتی شامل مبلمان الهام گرفته از جنبش هنر و صنایع دستی است. صندلی ها و میزها هیچ جزئیاتی ندارند و بسیار ساده ساخته شده اند. پایه ها صاف است و پشت صندلی ها دارای طرح تخته سنگ است. قطعات مبلمان به طور معمول از چوب ، معمولاً بلوط، تشکیل شده است. در این سبک دکوراسیون اصولا از تک رنگ های خنثی استفاده میشود. رنگ کرمی به دلیل اینکه پس زمینه ای خنثی و ملایم بوده و به راحتی با هر رنگ مبلمان ست میشود، رنگی محبوب در دکوراسیون خانه های ماموریتی است. از کاغذ دیواری نیز به میزان کم استفاده می شود. شامل الگوهایی است که از طبیعت الهام گرفته شده است ، مانند گل گیاه.

55- مدرن

 

 

دکوراسیون خانه های مدرن دارای ویژگی های مشابه با فضای داخلی مینیمالیستی هستند. تمرکز بر روی سادگی ، تمیزی و عدم وجود لوازم با جزئیات است. مبلمان دارای خطوط صاف و تمیز و الهام گرفته از معماری دهه 1930 را ارائه می دهد. این نشان از حساسیت های جنبش باهاوس و اصول طراحی اسکاندیناوی است که طراحی داخلی مدرن را از سبک معاصر جدا می کند. پالت های رنگی معمولاً از سایه های خنثی مانند سفید ، کرم و بژ تشکیل شده اند. با این حال ، برخلاف دکوراسیون داخلی مینیمالیستی ، این خانه ها حاوی رنگ هایی روشن مانند نارنجی ، صورتی و فیروزه ای روی وسایلی مانند ظروف غذاخوری ، پرده و فرش هستند. همه وسایل الکترونیکی در فضای داخلی مدرن ساده هستند ، بنابراین اتاق های نشیمن شامل پخش کننده های داخلی DVD هستند و آشپزخانه ها دارای تلویزیون های صفحه تخت کوچک هستند. . .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی