طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

61- دنیای قدیم

 

 

دکوراسیون داخلی دنیای قدیم از مکان های مختلف اروپایی در سراسر جهان ، از جمله اسپانیا ، ایتالیا و فرانسه نشات میگیرد. این همان چیزی است که هنگام تصور داخل خانه های کلاسیک اروپایی یا املاک به آن فکر می کنید. خانه های جهان قدیم دارای ویژگی هایی از چند سبک مختلف از جمله قرون وسطی و رنسانس هستند و حتی تعادل زیبایی های سنتی و روستایی وجود دارد. سورمه ای ، سبز جنگلی و کرم محبوب ترین رنگ هایی هستند که در خانه های دنیای قدیم برای جلوه ای آرام و در عین حال سلطنتی مورد استفاده قرار می گیرند. ملیله و پارچه های بافته شده با نقش های گل یا راه راه برای تزئین فضای داخلی استفاده می شود. حاشیه ، تزئینات منجوق و منگوله برای تزئین همه چیز از پرده تا ملافه استفاده می شود. تیرهای سقفی چوبی آب و هوایی ، کنتراست پریشان روستایی با سطوح پیچیده و رنگ آمیزی شده تیره روی میزها و صندلی ها ایجاد می کنند. کفهای سنگ آهک ، کاشی و سنگ مرمر ریخته شده که با فرشهای بافته شده غنی شده ، لهجه های بافتی اضافی را به این سبک ارائه می دهد.

62-ارگانیک

 

 

دکوراسیون خانه های ارگانیک از سبکی آرام و بدون سر و صدا که توسط یک پالت رنگ خنثی ، چوب های گرم و اشکال طبیعی به وجود آمده است ، برخوردار هستند. موادی که در کل این دکوراسیون طبیعی گرایانه استفاده می شود در فضای باز، یافت می شود و شامل سنگ و الوار است. در صورت استفاده از سطوح مصنوعی ، از الگوهای بافتی برای ایجاد احساس طبیعی استفاده می شوند. فضای داخلی و خارجی خانه های ارگانیک با استفاده از شیشه به هم مرتبط می شوند. قاب های پنجره برای ایجاد دید واضح تری از فضای خارج و اجازه تابش نور طبیعی خورشید به فضا هستند. در حالی که پالت اصلی رنگ موجود در این خانه ها عمدتا از دسته رنگ های خنثی هستند، از چاشنی های تند رنگ برای روح بخشیدن به محیط فضای داخلی به میزان کمی استفاده می شود. گیاهان طبیعی به افزودن زندگی اصیل و هوای تازه به فضا نیز کمک می کنند.

63- پالادیوم( آندریا پالادیو معمار ایتالیایی)

 

 

دکوراسیون خانه های پالادیوم دقیقاً مانند دکوراسیون داخلی خانه های یونان و روم به تقارن ، تعادل و تناسب متکی هستند. پنجره های پالادیوم با شکل متمایز شناخته می شوند.آنها دارای یک قوس طبیعی در قسمت بالایی خود هستند، و پنجره ها منحنی متناسب با سقف خانه است. پنجره پایین با صفحات باریک مستطیلی در هر طرف احاطه شده است. طاق نمادین را می توان در داخل خانه و همچنین درگاه ها یافت. از سفید و کرم در سراسر خانه استفاده می شود و رنگ آبی و رنگ سبز مایل به آبی ، یک تضاد ظریف در برابر رنگ سفید را ایجاد می کند. خطوط تمیز و ساده با استفاده از میز ، مبل، صندلی و دکور دیوار به نمایش در می آیند. این سبک برای معمار مشهور ونیزی آندره پالادیو ، که یکی از با نفوذترین افراد در تاریخ معماری شناخته می شود ، نامگذاری شده است.

64- دکوراسیون وابسته به پاریس

 

 

دکوراسیون داخلی خانه های پاریس ترکیبی از عناصر جدید و قدیم را برای زیبایی منحصر به فرد التقاطی ارائه می دهند. در این سبک عناصر سنتی و مدرن با هم ترکیب شده اند. به عنوان مثال ، ساعت یا چراغ ممکن است با یک مبل مدرن تمیز و ساده جفت شوند. دیوارها در دکوراسیون پاریسی برای به حداکثر رساندن نور طبیعی ، معمولا به رنگ سفید هستند و رنگ های مورد استفاده در مبلمان و اکسسوری ها تیره تر هستند تا کنتراست شدیدی ایجاد کنند. روکش پارچه مهم است و غالباً از پارچه مخملی مجلل استفاده می شود. فرش ها و لوسترها دو عنصر جدایی ناپذیر از دکوراسیون داخلی به سبک پاریس هستند. فرش ها به طور معمول طرح دار و دارای رنگ پررنگ هستند تا در تضاد با دیوارهای سفید در بیایند. حمامها ممکن است دارای یک وان پایه پنجه ای با یک میز کوچک در نزدیکی آن باشند.

65- پنسیلوانیای هلندی

 

 

در طراحی دکوراسیون داخلی پنسیلوانیای هلندی ، شباهت هایی به دکوراسیون خانه های روستایی و الهام گرفته از خانه های کشاورزی خواهید دید. این مبلمان عامیانه معمولاً از چوبهایی مانند چوب افرا ، گردو ، کاج و میوه ساخته می شود. قطعه هایی مانند میز ، مبل و صندلی دارای خطوط مستقیم و ساده ای هستند در عوض ، مبلمان دارای جلای براق است. تزئین دیوارهای خانه های پنسیلوانیای هلندی نقاشی هایی از میوه ، حیوانات ، گلها یا خطوط آلمانی است. از گلهای تازه برای تزئین و بهم ریختن رنگ خانه نیز استفاده می شود. از یک پالت رنگی خنثی برای تأکید بر انواع بافتهای موجود در فضای داخلی مانند دیوارهای آجری ، کف سنگی و میزهای چوبی استفاده می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی