طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

66-دکوراسیون خانه های مزارع

 

 

دکوراسیون داخلی کاشت شامل ترکیبی از عناصر معماری اسپانیایی و استعماری است که در جنوب پیشین محبوب شده اند. از ویژگی های مشترک می توان به ستون های یونانی ، پنجره های قوس دار، سقف های بلند، درها و آیتم های فرانسوی مانند مدالیون ، سنگ های کلیدی اشاره کرد. ورودی خانه های مزارع بزرگ با نرده ها و راه پله های پیچ در پیچ و خمیده است. فضای داخلی با پارچه های سفید و کرم رنگ روشن است. تضاد پالت رنگی خنثی با سبز و قهوه ای تیره رنگ مانند چوب ماهون یا ساج است. پرده های چوبی یا کرکره های مزارع در مقابل پنجره ها در کنار پرده های آرام دیده می شوند. اتاق های سالن در نزدیکی ورودی خانه قرار دارند و از آنها برای سرگرمی استفاده می شود. پیانوی بزرگ و تابلو فرش را می توانید در اتاق های سالن پیدا کنید.

67-پست مدرن

 

 

سبک پست مدرن در دهه 1960 اتفاق افتاد ، در حالی که دکوراسیون مدرن در دهه های 1920 و 30 رخ داد. در حالی که فضای داخلی مدرن بر روی مینیمالیسم و کمبود جزئیات متمرکز است ، خانه های پست مدرن تزئینات بیشتری را پذیرفته اند. خانه ها از زیبایی برخوردارند تا ذهن ، بدن و روح را تسکین دهند و این یک پالت رنگ خنثی است که به داشتن یک فضای آرام کمک می کند. برای سادگی و نگهداری آسان از کف های چوبی سخت ، کاشی و بتونی به جای تمام فرش کردن کف استفاده می شود. خنکی موادی مانند کروم ، شیشه و فولاد با فرش های رنگی ، مبلمان روکش مخملی و پرده های نرم ساخته شده از ابریشم یا ساتن در تضاد است. دکوراسیون داخلی پست مدرن با پنجره های برهنه و سقف های بلند جادار است. در مقابل، مبلمان این سبک از طراحی دکوراسیون داخلی از روحیه فردگرایانه غریب تر الهام گرفته از فرهنگ عامه استقبال می کنند.

68-پوریتانی

 

 

سبک طراحی دکوراسیون داخلی خانه پوریتن قطعاً در طبقه بندی سنتی تری قرار می گیرد ، اما با پیچ و تاب خانه مزرعه ای. میزها و صندلی ها مجهز به نقش و نگارهای منبت کاری شده از چوب هستند. موادی که روی صندلی ها، پرده ها و پرده ها استفاده می شود اغلب پنبه سبک هستند و به لطافت فضای داخلی کمک می کنند. آشپزخانه ها با اجاق های فرفورژه یا شومینه های آجری که فضایی دنج و جذاب را ایجاد می کنند ، حالتی روستایی دارند. کابینت ها یکی دیگر از عناصر رایج آشپزخانه های پوریتن است و ظاهری کلاسیک و ساده دارند. آنها از درهای تخته ای مسطح استفاده می کنند و به طور معمول از چوب های مقاوم افرا یا گیلاس ساخته می شوند. رنگ ها در سرتاسر خانه های پوریتان آرام هستند و عمدتا از مواد خنثی تشکیل شده اند. اغلب ترکیبی از سفید، قهوه ای و خاکستری را مشاهده خواهید کرد تا محیطی طبیعی و آرام ایجاد کند.

69- ملکه آن (Queen Anne)

 

 

ملکه آن یک سبک طراحی دکوراسیون داخلی محبوب در اواخر قرن نوزدهم بود ، که قبل از ظهور سبک زونا به 20مین سبک نیز رسید. فضای داخلی Queen Anne مخلوطی از سبک ویکتوریایی و استعماری را نشان می دهد. با نگاهی به جلوی این خانه ها ، متوجه یک طراحی نامتقارن ، پنجره های بزرگ برای ورود نور طبیعی و یک ایوان وسیع و پذیرایی آن خواهید شد. دکوراسیون داخلی این خانه ها به لطف پنجره های بزرگ ، سقف های بلند و یک پالت رنگ خنثی، سبک و روشن هستند. سطوح داخل و خارج خانه صاف و ساده است و دارای جزئیات مانند کنده کاری های تزئین شده هستند. وسایل داخل خانه با کابینت های چوبی روکش دار و شیرهای آب به همان جزئیات است. یکی از ویژگی های برجسته مبلمان کوئین آن ، پایه کابریول است. این طرح در بالا به سمت بیرون و در پایین خم می شود ، تا یک تکیه گاه خمیده و منحنی S را ایجاد کند.

70- سلطنتی

 

 

دکوراسیون خانه های سلطنتی با احساسی گرم ، مجلل و جزئیات انبوه و لوکس ارائه می شوند ، دقیقاً مانند آنچه در فضای داخلی کاخ سلطنتی پیدا می کنید. از انواع پالت های رنگی می توان مانند تمام سفید ، سیاه و سفید یا ترکیبی از رنگ های غنی مانند آبی سلطنتی یا سبز زمردی استفاده کرد. گرچه ممکن است در خانه های سلطنتی رنگ های مختلفی پیدا کنید ، اما همیشه ترکیبی از پارچه های شاداب و فلز را مشاهده می کنید که محیطی زیبا ، باشکوه و پیچیده را در داخل فضا ایجاد می کنند. از فلزاتی مانند طلا ، نقره ، برنز و مس می توان در هر چیزی از لوسترها و لامپ ها گرفته تا سخت افزار کابینت و تزئینات دیواری استفاده کرد. رنگ های متالیک مکمل هر رنگی است که استفاده می شود. صندلی ها ، تختخواب ها ، پنجره ها و کاناپه ها پارچه های پر زرق و برق مانند ابریشم و مخمل دارند. آینه های بزرگی بر روی دیوارها گذاشته می شوند تا به باز شدن فضا کمک کرده و جلوه ای عالی به آن دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی