طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

76-Rietveld

 

 

طراحی دکوراسیون داخلی Rietveld با ترکیب عناصر دنیای مدرن، جدید و قدیمی را متعادل می کند. صندلی ها و میزها دارای خطوط بسیار تیز و براق هستند تا زیبایی شناسی معاصر کاربردی را منعکس کنند. معمار معرووف، گریت ریتولد، صندلی قرمز و آبی نمادین Rietveld را طراحی کرد ، که نمایشی از جنبش های مدرنیسم و نئوپلاستیک هلندی تلقی می شود. در تصویر بالا صندلی به رنگ آبی روشن است ، در حالی که پشت آن قرمز است و انتهای بازوها زرد است و باعث می شود که چاشنی رنگ اصلی به دکوراسیون خانه وارد شود. سایه های به کار رفته بر روی دیوارها خنثی بوده و شامل سفید ، خاکستری و سیاه می باشد. پنجره ها تصویر بزرگ تمرکز خود را بر روی طبیعت و مناظر چشمگیر فضای خارج از خانه قرار می دهند. وسایل روشنایی Rietveld مانند آویزهای سفید ساده و چراغ های زمینی بدون تزئینات و براق هستند.

77-روکوکو

 

 

روکوکو که به عنوان روکای نیز شناخته می شود ، واکنشی به سبک رسمی هندسی سبک لوئی چهاردهم بود که در فرانسه قبل از آن شکل گرفت. دکوراسیون داخلی روکوکو از لحاظ سبکی، ظرافت و مطبوع بودن ظاهر شباهت به سبک فرانسوی دارد. پالت رنگ در این سبک دکوراسیون داخلی عمدتا از عاج ، پاستیل های سبک و طلا تشکیل شده است. آینه یک ابزار تزئین رایج است که برای افزایش نور طبیعی و بزرگتر نشان دادن فضاها استفاده می شود. مبلمان روکوکو با حکاکی های دقیق و دست ساز توسط صنعتگران تعریف می شود و بیشتر الهام خود را از نژاد باروک خود می داند. خطوط روی میز ، صندلی و مبل همیشه خمیده و نرم هستند. تزئینات نامتقارن بخش عمده دیگری از سبک روکوکو است و آنها معمولاً از عناصر طبیعت مانند کانکس ، موج ، مرجان و پوسته الهام گرفته می شوند. تابلوها و سرامیک ها نیز تحت تأثیر چینی سازی قرار گرفته و جنبه های مختلف زندگی و معماری آسیایی یا چینی را به تصویر می کشد.

78-رومانتیک

 

 

سبک رمانتیک احساسی زیبا ، لطیف و بی دردسر را در بر می گیرد. رنگ ها در دکوراسیون این خانه ها معمولاً ملایم هستند و شامل سایه هایی مانند صورتی ملایم، آبی آسمانی و سفید خامه ای است. عناصر فلزی مانند قاب عکس ، شمعدان و گلدان درخشان هستند. لوسترهای آنتیک کریستالی در اتاق های نشیمن ، اتاق های غذاخوری و اتاق خواب آویزان شده اند تا جلوه ای از زرق و برق را ایجاد کنند. استفاده از نور خشن در اتاقهایی با دکوراسیون رمانتیک تاثیر"منفی" دارد ، زیرا تنظیم روحیه به نور پراکنده ای بستگی دارد که ایده آل است و نه کاملا آشکار. پارچه پرده و ملافه تخت لوکس هستند. مخمل و ابریشم دو ماده ای هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

79- روسی

 

 

دکوراسیون خانه به سبک روسی را می توان راحت ، دنج و پذیرا تعریف کرد. دکوراسیون داخلی کلاسیک و روستایی را با هم ترکیب می کند تا ترکیبی کامل از لوکس و سادگی باشد. این فضاها با قطعات معنی دار مانند تزئینات دست ساز دیوار و مبلمان دست ساز پر شده است. در کمد های روکش دار ممکن است هنرهای محلی یا نمادهای هندسی وجود داشته باشد ، در حالی که ملیله های قاب دار احترام به صنعت سنتی روسیه را می گیرند رنگ های مورد استفاده در خانه های روسیه شامل رنگ هایی مانند سبز نعناعی ، سفید خامه ای ، زردهای طلایی و قهوه ای تیره است. گلها یک وسیله تزئینی است که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد - نقوش گل روی پرده ها و بالش ها دیده می شود ، نقاشی های گل روی دیوارها آویزان می شوند و شکوفه های گلدان باعث جذابیت و روشنایی خانه می شود. کف های چوبی پارکت یا کاشی های سرامیکی تزئینی ، عطر و طعم بیشتری را ارائه می دهند.

80- روستیک

 

 

این سبک طراحی دکوراسیون داخلی از الهامات طبیعی جنبش رمانتیک متولد شده است. خانه های روستایی از سادگی و زیبایی ناهموار طبیعت الهام گرفته شده اند. مبلمان و پارچه ها از موادی که در فضای باز یافت می شوند ، مانند چوب های فرسوده ، سنگ ، بتن ، کنف ، پشم و پنبه تشکیل شده اند. فضای داخلی با رنگهای خنثی پر شده است تا توجه را به مواد اولیه خیره کننده ای که برای ایجاد کف ، دیوارهای برجسته ، میز و صندلی استفاده می شود ، جلب کند. دیوارها به رنگ سفید نگه داشته می شوند یا با آجر گرم ، سنگ یا چوب پوشانده شده اند. پنجره های بزرگ یکی دیگر از عناصر رایج در دکوراسیون خانه به سبک روستیک است ، زیرا فضا را با نور طبیعی پر می کند و به خانه کمک می کند تا آنجا که ممکن است به فضای بیرون نزدیک باشد. صندلی Adirondack یکی از محبوب ترین مبلمان است که با این سبک شناخته می شود.

  • ۰۰/۰۴/۲۸
  • محمد کاظم پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی