طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

81-اسکاندیناوی

 

 

دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی تا حدودی به سبک طراحی روسی و روستیک شباهت دارد. این را می توان با سادگی ، استفاده از خطوط تمیز و مواد خاکی تعریف کرد. فرش های دیوار به دیوار به ندرت در خانه های اسکاندیناوی دیده می شوند. در عوض از چوب سخت برای پوشش کف البته به جز حمام در هر اتاق استفاده می شود. چوب مورد استفاده برای کف اصولا رنگ روشن دارند. دیوارها به طور معمول به رنگ سفید یا خاکستری هستند و از پارچه های آبی روی مبل ها ، فرش ها و ملافه ها استفاده می شود. مبلمان و معماری اسکاندیناوی دارای خطوط تمیز و ساده است. شومینه های اسکاندیناوی کانون اصلی یک اتاق برای گرم کردن فضای داخلی و ایجاد یک نقطه دنج است.

82-دکوراسیون شیک با لوازم قدیمی

 

 

این سبک دکوراسیون داخلی تعادل سبک های روستایی و پر زرق و برق را ارائه می دهد. مبلمان این سبک با لایه های رنگ پوسیده شده، فرسوده به نظر میرسند. پارچه های روی مبل ، تختخواب و پرده ها به طور معمول از پنبه ساخته می شوند و دارای رنگ های سفید یا پاستلی هستند تا فضای اتاق را لطیف نشان دهند. در دکوراسیون داخلی این منازل مواد مورد استفاده شامل چوب های فرسوده ، آهن فرفورژه و حصیر است. میزهای آشپزخانه از چوب های با رنگ گرم ساخته شده اند و زیر آن فرشی قرار گرفته است. به طور کلی ، یک فضای ساحلی را می توان در دکوراسیون داخلی این خانه ها مشاهده کرد. درواقع ظاهری شبیه به دکوراسیون سبک فرانسوی دارد.

83-shaker

 

 

طراحی دکوراسیون داخلی در این سبک سادگی و کاربردی بودن را هدف خود میداند. مبلمان ساخته شده به این سبک همیشه از چوب های مرغوب ساخته می شوند و اغلب به صورت دست ساز هستند. صندلی ها ، مبل ها و میزها به دلیل سبک بودن دارای پاهایی صاف و مخروطی هستند که از نظر زیبایی جذاب هستند. میزها به طور معمول دارای چوب ساده و لبه های گرد هستند.از رنگهای خنثی مانند خاکستری ، قهوه ای روشن و سفید در کل دکوراسیون این خانه ها استفاده می شود. وسایل روشنایی با جزئیات بسیار کم ، منحنی های کم و خطوط بسیار صاف هستند ، دقیقاً مانند نورپردازی سبک معاصر. کابینت ها در دکوراسیون این خانه ها هنوز هم از محبوب ترین ویژگی های آشپزخانه در خانه ها هستند. این کابینت های توکار با خط تمیز، ظاهری کلاسیک دارند که به طور معمول دارای یک صفحه مرکزی فرو رفته هستند که جزئیات بسیار کمی دارند.

84- دکوراسیون جنوب غربی

 

 

رنگ هایی که سبک جنوب غربی را تشکیل می دهند شامل زنگ های زمینی مانند نارنجی غباری ، سبز، بژ و قرمز است. رنگهای روشن مانند فیروزه ای و زرد پررنگ در رنگ های خاموش فشرده می شوند تا به خصوصیات دکوراسیون جنوب غربی برسند. بافت، یکی دیگر از ویژگیهای مهم آن است. چرم و جیر معمولاً در تودوزی استفاده می شوند. مبلمان معمولاً از چوب های رنگ روشن ساخته می شوند و با روکش های برجسته و نقوش هندسی تودوزی می شوند. وسایل روشنایی مانند لامپ و لوسترهااز مواد طبیعی مانند آهن فرفورژه ، سنگ یا برنز ساخته می شوند. کاشی های سفالی یکی دیگر از مشخصات خارجی خانه های به سبک جنوب غربی است.

85- رنسانس اسپانیا

 

 

رنسانس اسپانیا جزئیات غنی دوران رنسانس را با تأثیرات مدیترانه ای به سبک اسپانیایی ترکیب می کند. در دکوراسیون داخلی رنسانس اسپانیا مبلمان با نقش های هندسی کاملاً تراش خورده و با روکش چرم روشن ، قرمز یا سبز و لهجه های فلزی تزئینی مانند میخ های برنجی یا فلزی تودوزی شده است. صندلی ها و میزها به طور معمول از چوب های سنگین مانند گردو ، سرو یا بلوط ساخته می شوند. وسایل روشنایی مانند دیوارکوب ها ، لوسترها و لامپ ها معمولاً با آهن فرفورژه تزئین می شوند. فرش ها و ظروف سفالی به سبک اسپانیایی به عنوان لوازم تزئینی استفاده می شود. پنجره ها و درگاه ها دارای قوس هایی هستند تا عناصر معماری مانند صندلی های چوبی با تکیه گاه صاف را خنثی کنند. معماری این دوره غالباً با نقش و نگارهای فلزی نه چندان برجسته ای که تحت تأثیر جنبش هنری قرار گرفته بودند ، تزئین می شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی