طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

86-استیم پانک(Steampunk)

 

 

طراحی دکوراسیون داخلی Steampunk فضای داخلی را با سبک صنعتی یا ماشینی ترکیب می کند. این سبک از موادی مانند چرم ، چوب تیره و مس و برنز تشکیل شده است. مبلمان به طور معمول از شکل صنعتی برخوردار هستند ، زیرا میزها ، صندلی ها و مبل ها علاوه بر روکش چرم از چوب ها و فلزات ساخته می شوند. معمولاً دیدن لامپهای برهنه و بدون هیچ چیز تزئینی مانند شید در اطراف آن با طرح استیم پانک است. نقشه های قدیمی ابزاری تزئینی است که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آنها را به عنوان نقاشی دیواری آویزان کرد تا جلوه ای زیبا به دکوراسیون داخلی بیفزاید. آیتم هایی مانند لوله ها ، دیوارهای بتونی و تیرهای چوبی فقط به جذابیت دکوراسیون داخلی به سبک استیم پانک می افزایند. ریشه این سبک را می توان در اوایل قرن بیستم جستجو کرد و به طور کلی اعتقاد بر این است که از آثار ادبی ژول ورن و اچ.جی ولز الهام گرفته شده است. فناوری توصیف شده و تصاویر موجود در "20،000 لیگ زیر دریا" و "ماشین زمان" به وضوح ریشه steampunk است. این سبک به دلیل کنار هم قرار گرفتن مواد غنی و بافت به سبک مورد علاقه فیلم های سینمایی تبدیل شده است. به این منظور فیلم های "شهر کودکان گمشده" ، "غرب وحشی " یا "هوگو" را تماشا کنید تا درک بهتری از سبک Steampunk پیدا کنید

87-سوئدی

 

 

دکوراسیون داخلی سوئدی ظرافت بالایی داشته و شبیه به سبک کلاسیک است. دکوراسیون خانه های سوئدی به دلیل تمرکز آن به عملگرایی و سادگی، ویژگی هایی را از دکوراسیون مدرن و دکوراسیون مینیمال الهام میگیرد. دیوارها معمولاً با رنگی خنثی مانند خاکستری یا سفید پوشانده می شوند تا فضای اتاق را روشن کنند. در فضای داخلی این سبک رنگهایی مانند سبز ، قهوه ای مایل به قرمز به چشم میخورد ، زیرا سبک سوئدی بر استفاده از طبیعت تأکید دارد و اینها رنگ های طبیعت هستند. مبلمان در خانه های سوئدی به سبک سنتی هستند.صندلی های چوبی با پشتی منحنی و پایه های چرخیده تزئین شده اند، در حالی که میزها و کمدها معمولاً ظاهری فرسوده دارند و با رنگ سفید یا خاکستری رنگ آمیزی می شوند. مبل ها و صندلی ها با مواد طبیعی مانند پارچه ، پنبه ، چرم و جیر روکش شده اند. وسایل روشنایی اصولا خنثی هستند و جزئیات کمی برای داشتن ظاهری ساده و مینیمالیستی دارند.

88-سنتی

 

 

یک خانه سنتی با مبلمان مربوط به سبک های مختلف مانند Tudor ، Regence ، Louis XV و Georgian پر خواهد شد. با این حال ، برخلاف فضای داخلی التقاطی ، خانه های با دکوراسیون سنتی دارای انسجام بصری بسیار مشخص تری در پالت رنگ و مواد هستند. میزها ، صندلی ها و کاناپه ها به طور معمول از چوب های تیره ساخته می شوند و با نقش و نگارها و انحناها ساخته شده اند. پنجره ها به طور مشابه با لبه های پوسته پوسته و پرده های لوکس پوشانده شده اند. پارچه ها دارای انواع مختلفی از الگوها از جمله داماس ، گل ، راه راه و چهارخانه هستند. رنگها ملایم هستند تا محیطی آرام در سراسر خانه ایجاد شود. اتاق ها با لوسترهای کریستالی براق و شمعدان های نقره ای گرم و روشن شده اند. گلهای تازه در گلدان ها و نقاشی های رنگ روغن هنوز هم به عنوان لوازم تزئینی در این سبک دکوراسیون داخلی استفاده می شوند.

89- گذرا، موقت

 

 

طراحی دکوراسیون داخلی گذرا یا موقت انواع مختلفی از سبک ها را با هم ترکیب می کند و ظاهری بی انتها را برای خود به وجود می آورد. از آنجا که ترکیبی از طراحی سنتی و معاصر وجود دارد، مبلمان می توانند دارای خطوط مستقیم ، یا خطوط گرد با حکاکی های تزئین شده باشند. تکه هایی مانند صندلی ، میز و مبل هر دو ویژگی سنتی و مدرن را به تعادل می رسانند و یک فضای خوشایند ایجاد می کنند. در بیشتر موارد ، تزئینات مبلمان بسیار کمتر از آنچه در بیشتر سبک های سنتی مشاهده می شود ، است. مبلمان با نقش و نگارهای گرافیکی و مواد بافتنی ، چرم صاف و مخمل خواب دار روکش شده اند. لوازم روشنایی هم دقیقاً شبیه مبلمان است. دیوارکوب ها ، چراغ های آویزی و چراغ های رومیزی مدرن هستند. رنگ ها شبیه دکوراسیون سنتی هستند. قهوه ای تیره ، برنز و سفید را مشاهده خواهید کرد.

90- گرمسیری

 

 

کمی حال و هوای دکوراسیون ساحلی را با سبک گرمسیری به خانه خود وارد کنید ، که ترکیبی از تأثیرات از مکان های مختلف مانند هاوایی و پل ونیزی فرانسه است. مبلمان را می توان از مواد طبیعی مختلف مانند چوب خیزران ، بامبو و حصیر ساخت. روکش مبلمان با چاپهای گرمسیری شامل نقش مشبک ، گل و برگهای بزرگ نخل است. وسایل روشنایی نیز مانند چراغ های آویزی از مواد طبیعی ساخته می شوند. برای ایجاد فضایی سبک و هوای مطبوع که در مناطق گرمسیری مشاهده می کنید، از رنگ هایی مثل صورتی کمرنگ ، سبز ، آبی ملایم استفاده میشود. گیاهان سبز و شاداب به فضای داخلی درخشندگی می بخشند. فرش ها از جنس کنف،سیسال و سایر الیاف طبیعی باعث ایجاد دکوراسیون داخلی مناطق گرمسیری در زیر پا می شوند. این سبک آرامش بخش در فضای باز مانند ایوان ها بسیار زیبا می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی