طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

91-تودور (نام خاندان شاهی انگلیس از1485 تا 1603)

 

 

این سبک معماری نشان دهنده آخرین تحولات در طراحی قرون وسطایی است. طاق کم از مشخصه این سبک دکوراسیون انگلیسی است. دکوراسیون خانه های تودور به طور معمول دارای سنگ یا گچ بری در نمای خارجی خود با درهای ورودی چوبی هستند تا سبک انگلیسی را دوباره بسازند. جزئیات برجسته طراحی دکوراسیون داخلی تودور، سقف شیب دار تقلیدی از دکوراسیون قرون وسطایی است. پنجره های خانه بلند و باریک است و چشم را به سقف های بلند مجهز به تیرهای سقفی چوبی سنگین هدایت می کند. آشپزخانه ها دارای جزئیات برجسته مانند لامپ های فرفورژه و کابینت های کرم رنگ هستند. در اتاق های نشیمن و ناهار خوری ، مبلمان چوبی منبت کاری شده براق و با روکش مخمل هستند.

92-توسکانی

 

 

طراحی دکوراسیون داخلی توسکانی با رنگ های گرم و خاکی مانند زرد ، نارنجی ، بنفش و سبز زیتونی تزئین شده است. کف از جنس چوب فرسوده ، کاشی های تراکوتا یا موزاییک هستند. فرشهای آنتیک عنصری دنج را به کف زمین اضافه می کنند. پنجره ها همیشه بدون پرده رها میشوند، بنابراین نور طبیعی می تواند به راحتی وارد فضای داخلی شود و فضا را گرم کند. مبلمان به سبک توسکایی ویژگی های طراحی مدیترانه ای را با چوبهای رنگ آمیزی شده از عناصر طبیعی مانند گل و میوه الهام می گیرند. اتاقها با شمع و وسایل روشنایی آهنی روشن می شوند.

93-شهری

 

 

دکوراسیون داخلی شهری ، یا Soft Industrial ، از زیبایی ظاهری خانه های شبیه به اتاق های زیرزمینی برخوردار است که اندکی از رنگ و بوی روستایی در آن ریخته شده است. آجر و سنگ ها به دیوارها شخصیت می بخشد و لامپ های آویزی صنعتی ساخته شده از فولاد ، مس و آهن فرفورژه ، تمام فضا را روشن می کند. نورپردازی همچنین یک عنصر مهم است زیرا باعث از بین رفتن رنگ های تیره و عمیق دیوارها و مبلمان می شود. پنجره های بلند، یکی دیگر از ویژگی های دکوراسیون شهری است. مبلمان از چوبهای براق تشکیل شده است تا تعادل کاملی از سبک جهان قدیم و سبک صنعتی ایجاد شود.

94- ونیزی

 

 

دکوراسیون خانه های ونیزی مجلل و دلربا هستند. بسیاری از عناصر در دکوراسیون داخلی ونیزی طلاکاری شده هستند ، از جمله پایه های مبلمان و صندلی ها ، آینه ها ، شمعدان ها ، قاب عکس و غیره. دیوارکوب ها برای برجسته سازی آینه ها و بازتاب نور استفاده می شوند. مبلمان با چوب تزئین می شوند و به طور معمول با پارچه ای طرح دار مانند گل یا راه راه تودوزی می شوند. خانه های ونیزی دارای یک پالت رنگی غنی تشکیل شده از رنگهای کرم ، قرمز ، طلایی و بنفش هستند. این رنگها با آرایش شمع های سفید و لوسترهای بزرگ روشن می شوند. یکی از برجسته ترین ویژگی های معماری ونیز استفاده از طاق گوتیک نوک تیز در ترکیب با الگوهای تزئینی و تأثیر مواد است.

95- ویکتوریایی

 

 

از ویژگی های دکوراسیون داخلی ویکتوریا تزئینات و ظرافت بی انتها است. خانه های این دوره به طور معمول به فضاهای عمومی و خصوصی تقسیم می شوند که سالن اتاق اصلی برای پذیرایی از مهمانان است. مبلمان از چوب های تیره و براق مانند چوب گردو و چوب ماهون ساخته شده است. تکیه گاه ها، بازوها و پایه های صندلی ها و مبل ها با طرح های گل منبت کاری شده و کاملاً تراش خورده ارائه می شوند. یک اتاق ناهار خوری با دکوراسیون ویکتوریایی همراه با لوازم نوری سلطنتی مانند لوسترهای عظیم است. سقف ها به همان اندازه تزئین شده و دارای جزئیات طلاکاری شده هستند. پالت های رنگی مشابه خانه های به سبک ونیزی است و از زرد خردلی قهوه ای و قرمز تشکیل شده است. نقاشی های پارچه ای و منسوجات ویکتوریایی شخصیت را به دکوراسیون داخلی می آورد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی