طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

شرکت دکوراسیون داخلی - طراحی و اجرای دکوراسیون منزل - تجاری - اداری

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دیدن اینکه چرا مسئولیت بازسازی یک آشپزخانه یکی از مورد بحث ترین موضوعات در طراحی داخلی است زیاد دشوار نیست. اینگونه پروژه ها بسیار هزینه بر و وقت گیر هستند درحالیکه در آخر می بینیم ارزشش را داشت. بدون شک می توان گفت اگر شما قصد انجام چنین کاری را دارید حتما می خواهید به درستی انجام شود.

با توجه به این ، ما تصمیم گرفته ایم این موضوع را به متخصصان بسپاریم. ما از دکوراسیون داخلی خواسته ایم تا نکات مورد علاقه خود را درباره بازسازی آشپزخانه با ما به اشتراک بگذارند.

برای یافتن پاسخ سوالات خود در این باره ادامه مطلب را بخوانید، ممکن است شانس به شما روی کند و تجربیات آن ها برای بازسازی آشپزخانه به شما کمک کند.

 

kitchen-weathered-cabinets.jpg

 

1- بدانید که چگونه از آشپزخانه خود استفاده می کنید:

اولین قدم در بازسازی این است که بدانید هنگام آشپزی چه چیزی برای شما اهمیت دارد. آیا لوازم گران قیمت مورد نیازتان است؟ گاز را ترجیح می دهید یا وسایل برقی؟ آیا غذاهای زیادی می پزید یا هنگام آشپزی از ادویه جات زیادی استفاده می کنید که به یک هود یا تهویه نیاز دارید؟ آیا هنگام آشپزی می خواهید چاقو ها در سمت چپ شما باشند یا راست؟ آیا شیرینی پزی می کنید و نیاز دارید وسایل مربوط به آن نزدیک اجاق باشد؟

قبل از شروع تعمیرات، اطمینان حاصل کنید که طرح جامعی برای آن دارید که آشپزخانه جدید شما بتواند نیازهایتان را برآورده کند. همانطور که در حال آشپزی هستید شما هم سوالات بالا را از خود بپرسید. از تمام سوالات یا حتی آزار و اذیت هایی که فضای کنونی برای شما دارد یادداشتی تهیه کنید که شامل تمام نیازهایی که محیط جدید لازم دارد خواهد بود.

 

kitchen-wooden-island.jpg

 

2- ترکیب را همانطور که هست حفظ کنید:


لوازم لوله کشی را همان جایی که هست حفظ کنید. زیرا هربار که می خواهید لوله کشی جدید انجام دهید، مبلغ بسیار بالایی باید بپردازید. بخصوص اگر مشتری ها در سطح بودجه ی پایینی هستند، پیشنهاد ما به آن ها این خواهد بود که به لوله کشی ها دست نزنند.

طرفداران برنامه ی " بهسازی خانه" این حقیقت را در جادوی تلویزیون به گونه ای نشان می دهند که گویی تغییر لوله کشی می تواند کار خوبی باشد، در واقعیت قطعا این گونه نیست. از هر 12 مقاله ای که ارسال می شود، این نکته ای است که غالبا در آن تکرار می کنیم. مشخصا این بودجه ی شماست که به شما دیکته می کند که آیا می توانید لوله کشی را تغییر دهید یا خیر. اما اگر قصد صرفه جویی دارید، این هزینه را دست کم نگیرید. اطمینان حاصل کنید با چند طراح و مشاور صحبت کرده اید و نکات را به اندازه کافی می دانید تا بتوانید با دیدی واقع گرایانه از هزینه ها،بازسازی را انجام دهید.

 

kitchen-contrast.jpg

 

3- ترکیب رنگ های متنوع:

استفاده از رنگ های متضاد در دیوار ها، روی میز ها و زمین به درک عمق در محیط کمک می کند و یک خط دید واضح هنگامی که در آشپزخانه راه می روید بخصوص در مناطقی که کار می کنید ایجاد خواهد کرد.

در دکوراسیون منزل انتخاب رنگ های متضاد یا حداقل اگر اهل استفاده از رنگ های مختلف نیستید از تناژ های مختلف یک رنگ استفاده کنید زیرا به شما کمک می کند علاقه بصری زیادی به آشپزخانه اضافه کنید. هنگامی که سراغ پالت رنگ می روید همیشه یک رنگ خنثی و یک رنگ تند یا یک رنگ گرم و یک رنگ سرد انتخاب کنید. علاوه بر آن، یا بر روی کنتراست رنگ یک شیء تمرکز کنید مثل جزیره، یا یک عنصر که کنتراست رنگ را در محیط ادامه دهد. .

 

kitchen-navy.jpg

 

4- صفحه ی پشت گاز یا سینک مخصوص به خودتان را بسازید:

سرامیک های پشت گاز یا سینک را تا سقف ادامه دهید بخصوص هنگامی که فاصله آن بیشتر از 2 متر نیست. در خیلی از خانه های قدیمی این کار رایج بوده است. بردن سرامیک ها به سمت بالا یک دید طویل و بخصوص حالت پولیش (براق ) شده به دیوار می دهد زیرا هیچ فاصله ای بین خود دیوار و پشت سینک یا گاز (بخصوص اگر اطراف پنجره باشد) وجود ندارد. این یک دید عالی و کم هزینه در مقابل هزینه های کل پروژه است. دومین مورد درباره ی این نکته چیست؟ یک صفحه ی دراماتیک پشت سینک یا گاز ایجاد کنید. اگر می خواهید تاثیر واقعا دراماتیکی درآشپزخانه بگذارید این مورد را بخاطر داشته باشید.

 

kitchen-accessories.jpg

 

5- گاهی کوچکترین تغییرات، بیش ترین تاثیرات را می گذارند:

گاهی اوقات موضوع درباره ی یک بازسازی کلی نیست. من سال پیش آشپزخانه خودم را با تعویض میله های بار ، چراغ های آویز و تعویض یک کابینت با قفسه به روز کردم. من از روند BoHo الهام گرفتم و به آشپزخانه معاصر و به روزم یکم احساس طبیعی دادم که آن را گرم و زنده تر نشان دهد.

اگر با خودتان در حال بحث هستید که آیا به یک بازسازی کامل نیاز دارید یا فقط یک به روز رسانی سریع، بهتر است این سوال را از خودتان بپرسید: آیا به کارکرد علاقه مند هستم یا به زیبایی؟

در دکوراسیون منزل هنگامی که مسئله کارکرد است معمولا بازسازی نیاز است. اما اگر این ظاهر آشپزخانه است که نیاز به تازه شدن دارد با عوض کردن چند عنصر با نمونه های به روز تر آن ها می توانید این کار را به سادگی انجام دهید. مثل همیشه به دنبال لوازم تزئینی مثل پارچه ها و هنر های دیواری برای تجدید سبک خود بروید. این موارد با قیمت نسبتا پایینی می توانند تاثیر بصری بزرگی داشته باشند.

 

kitchen-barn-door.jpg

 

هر طراح عاشقی ارزش یک آشپزخانه خوب را می داند. تنها مشکل این است که گاهی درست انجام دادن آن ممکن است چالش برانگیز شود. در تلاش برای اینکه شما همه ابزار ها را برای ساختن آشپزخانه رویایی خود داشته باشید، از طراحان داخلی درخواست کردیم تا بهترین نکات درباره بازسازی آشپزخانه را در اختیار ما بگذارند. این مطلب را کنار دست خود نگه دارید (که ممکن است لازم شود).


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی